Heb gister twee side skirts voor mijn xm bemachtigd maar nou weet ik het nog niet helemaal zeker uiterraad als ik ze er op zet komt er ook nog een voorspoiler op en een andere achterbumper
zie foto´s
heb ze er even met tape aan bevestigd, uiterraad vallen ze nog iets naar binnen als je ze op de juiste wijze monteert
dus.. wat vinden jullie?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
hmmmm, nee, afschuwelijk in combinatie met die unieke kleur.
Ik kwam eergisteren al een V6 Exclusive in die kleur tegen en ik blijf erbij dat ik ‘m zo het mooiste vind
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Hebben ze ook nut ?
Of is het alleen cosmetisch.
Ik persoonlijk vind het niet mooi.
Maar het gaat er eigenlijk alleen om wat jij er van vindt toch. ?
KB
XM 2.0 CT VSX
Als je een kopbout kan vastdraaien, kan je ook een veerbol losdraaien !!!
das nog niet erg positief allemaal dus natuurlijk word het meegespoten in dezelfde kleur
Groet Roy
dingen aan citroëns veranderen valt bij de meeste citrofielen onder heiligschennis ofzo. Ik vind het juist erg mooi staan! ik zou ze eronder zetten!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
voor een saxo of ax is dat leuk maar een xm nee ik zou het niet doen om eerlijk te zijn
Nee sorry ook ik vind het niet echt mooi
Als het niet gaat zoals het moet…Dan moet het maar zoals het gaat
2CV6 Club ‘87
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Roy… Het is jouw auto
Persoonlijk vind ik een uitgebouwde Xm wel mooi, ik heb wel staan kwijlen bij de Xm 2.0 CT turbo van Ruben de eerste meting
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Halfbakken werk, oftewel ALLEEN skirts zou ik nooit doen. Of gewoon origineel laten of alles er op dus ook grote bumpers en liefst ook zo’n superfoute hoge Musketier spoiler. Aan de andere kant, past dat bij het gezapige karakter van een 12v met automaat?
het onderscheid je wagen van andere het is wel zeldzaam een xm met skirts ik zou er voor gaan zo ook voor een dakspoilerrje dat vind ik ook zo mooi niet te heftig gewoon ingetogen maar wel uniek.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ik vind het heel tamelijk niet te harden die tupperware op een XM. Eigenlijk vind ik de originele spoiler van de type I al bijna teveel. Je hebt zo te zien een prachtige V6 type I Exclusive, lekker houden zo!
Animal triste post coitum
Lucas schreef:Halfbakken werk, oftewel ALLEEN skirts zou ik nooit doen. Of gewoon origineel laten of alles er op dus ook grote bumpers en liefst ook zo’n superfoute hoge Musketier spoiler. Aan de andere kant, past dat bij het gezapige karakter van een 12v met automaat?
Groet,
L
de rest komt nog en ben ik hard na op zoek dus niet alleen skirts, verder lijkt het me wel passen bij een v6 automaat, beter als bij een diesel of zo
Groet Roy
meningen zijn zo te zien aardig verdeeld ! zowiezo als ik geen andere spoilers kan vinden doei ik het niet anders wel
ik onderscheid me al door xm te rijden maar wil nog meer
Groet Roy
Serge schreef:Ik vind het heel tamelijk niet te harden die tupperware op een XM. Eigenlijk vind ik de originele spoiler van de type I al bijna teveel. Je hebt zo te zien een prachtige V6 type I Exclusive, lekker houden zo!
Hartgrondig eens.
Je kan je natuurlijk ook onderscheiden door em paars te verven (met een roller natuurlijk) en gele stippen.
Sorry, ik vind dat de XM die tupperware absoluut niet nodig heeft.
Het disharmonieert ook wanhopig met de stootstrips die er al zitten.
Ik vindt ze eerlijk gezegd wel staan. Dus van mij mag je ze erop zetten.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Iedereen moet natuurlijk aan zijn auto hangen wat hij wil, ook al maak je er een zijspan van, be my guest.
En dat flauwe geklets over dat alles origineel moet blijven, daar kun je al bijna een boek over schrijven.
Persoonlijk ben ik geen fan het pimpen van welke auto dan ook.
Ik krijg dan altijd een beetje een gevoel van ik wil wel maar ik kan niet.
Ik zou het dus niet doen, maar als jij het mooi vindt, dan moet je het vooral wel doen!
groet.