Jaaaaaaaaaaa, ik wil een XM!
Maar voordat ik een snelle miskoop doe ga ik natuurlijk wel even goed om me heen kijken.
Als iemand een leuke XM tegenkomt (goed onderhouden en met automaat enzo) dan mag je me wakker schudden!
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Hallo,
Hier nog één die een XM wil, maar specifiek een V6 handbak serie 1. Ook ik kijk al een tijd rond naar een mooie, goede XMemplaar. Het liefst vanaf bj.1992 tot mei 1994.
Op mijn werk (bijbaantje Citroën dealer) stond er een mooie, maar die had dus een lekke koppakking .....en ze wisten niet welke lek was Dus zouden beide vervangen moeten worden. Dat zou me teveel gekost hebben. Deze is dus naar de handel doorgestoten….(kenteken HR-DT-74)
Voor mij geldt ook als iemand een mooie XM V6 handbak weet, ben ik ervoor te porren. Mijn Saxo SX 1.1 bj 1996 wil ik verkopen.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Re: Jaaaaaaaaaaa, ik wil een XM!
Revi schreef:Jaaaaaaaaaaa, ik wil een XM!
Maar voordat ik een snelle miskoop doe ga ik natuurlijk wel even goed om me heen kijken.
Als iemand een leuke XM tegenkomt (goed onderhouden en met automaat enzo) dan mag je me wakker schudden!
Hai Revi
Weet je ook wat je wil dan alleen een automaat? een v6 v6 24v 20i 20ict enz!?
Heb je al rond geneust? hier kan je op kijken aangeboden op ons form en op http://www.mobile.de
en marktplaats en kelkoo enz!?
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
een vriend van me heeft een v6 12valve auomaat in de aanbieding, hij heeft deze wagen een half jar gereden, maar rijd nu voor zijn werk teveel kmt dus koopt hij een diesel2.1 ik geloof deze week al.
de v6 gaat dusweg ,serie 1
zijn tel 0528 220972 of bel mij 0655328173
eXpelliarMus schreef:
Hai Revi
Weet je ook wat je wil dan alleen een automaat? een v6 v6 24v 20i 20ict enz!?
Heb je al rond geneust? hier kan je op kijken http://www.mobile.de
en marktplaats en kelkoo enz!?tot XM
Hoi eXpelliarMus,
Het lieft toch wel een v6 ... maar die zullen wel erg prijzig zijn in onderhoud en verbruik, nietwaar?
Markplaats enzo zit ik al lekker af te kijken
Mijn GS gaat de deur uit.
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Het liefst toch wel een v6 ... maar die zullen wel erg prijzig zijn in onderhoud en verbruik, nietwaar?
Markplaats enzo zit ik al lekker af te kijken
Mijn GS gaat de deur uit.
Ja ze zijn kostbaar maar dat kan een 20i break ‘92(ik spreek uit ervaring zoek een goede!?) ook zijn hoor!?
Gamaar lekker neuzen, en kijk hier op ons form maar eens naar alle voors en naas er staat genoeg. Een v6 is inderdaad wel een heel lekkerre citroën!!
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
- DS 3 Racing 207pk
razor schreef:een vriend van me heeft een v6 12valve auomaat in de aanbieding, hij heeft deze wagen een half jar gereden, maar rijd nu voor zijn werk teveel kmt dus koopt hij een diesel2.1 ik geloof deze week al.
de v6 gaat dusweg ,serie 1zijn tel 0528 220972 of bel mij 0655328173
Heb je nog meer gegevens over deze XM en wat is de vraagprijs?
hij is wijnrood geloof ik of bordeaux een exclusive uitvoering leer enzo
heeft airco maar doet het nu met arko vraagprijs, ik denk zo tussen de 1000 en 1250,- pin me er niet op vast,
hij heeft vorige week de bollen laten vullen het ding rijd goed, automaat werkt prima zijn wat kleine dingen op gebied van de electronica die gedaan moeten worden, alarm enz,
Totaal aantal Berichten: 247
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
- DS 3 Racing 207pk
Re: hey kijk deze eens
Chevron schreef:Zie hier op deze site wordt een XM aangeboden voor wel erg weinig geld
Wellicht is het iets voor je.Groeten Gijs.
Ik had dit al gezien, gezien de beschrijving is dit nou ook niet wat ik zoek. Het mag van mij er gewoon van buiten als binnen er redelijk netjes uitzien. Ook heb ik een hoger bedrag in gedachten. Maar in ieder geval bedankt voor je attentie.
gr Citrophile
J. Bakker schreef:Ik heb te koop een xm turbo diesel automaat van 99 mett 117 000 km, de uitvoering is een exclusieve
en is het een nl auto want deze uitvoering kennen we niet in nederland