Ik zag zaterdag vanuit een ooghoek een in de berm geparkeerde beige LNA staan. zaterdag 21 oktober om een uur of 5 in de richting van lelystad. Wie weet er meer? Het zou zonde zijn als die via een berger op de sloop ging!
Re: beige lna gestrand langs A6
ohjajoh123 schreef:Ik zag zaterdag vanuit een ooghoek een in de berm geparkeerde beige LNA staan. zaterdag 21 oktober om een uur of 5 in de richting van lelystad. Wie weet er meer? Het zou zonde zijn als die via een berger op de sloop ging!
Deze stond er zaterdagmorgen rond een uur of half 10 ook al!
Ik dacht dat dat een Peugeot 104 was ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Zou kunnen dat het een oude 104 was. Ik heb een LN/LNA obsessie. Maar is dacht toch de gladde typische LNA achterlichten te zien.
Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: beige lna gestrand langs A6
mpostma schreef:ohjajoh123 schreef:Ik zag zaterdag vanuit een ooghoek een in de berm geparkeerde beige LNA staan. zaterdag 21 oktober om een uur of 5 in de richting van lelystad. Wie weet er meer? Het zou zonde zijn als die via een berger op de sloop ging!
Deze stond er zaterdagmorgen rond een uur of half 10 ook al!
Ook ‘nog’ denk ik dan?
Is het deze?
Theo van Andel uit Almere is in het bezit van deze in 2004 uit Frankrijk ingevoerde tweecilinder LNA.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
ohjajoh123 schreef:Zou kunnen dat het een oude 104 was. Ik heb een LN/LNA obsessie.
Zie je avatar.
Maar het geeft niks hoor.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
was zeker weten een LN, viel ons ook al op, onderweg naar BX-Sportief. Was vlak voor de pomp gestrand.
gr CitrofielNL
CirofielNl:
C5 Break 2.0 HDI 110Pk, 200k uit ‘02
Xm V6 Ambiance 325k uit ´92,
HY 72 uit´78
gevonden!
Het was (zoals verwacht) de LNA die nu op marktplaats te koop staat.