C2 meet & greet
Waar: Maasmechelen
Wanneer: Zondag 22 oktober, omstreeks 11u
Waarom: Belgische & Nederlandse C2-eigenaars kunnen elkaar leren kennen
Wat:
13u00 - samenkomst
13u00 à 14u00 - eten
na het eten: zien we dan wel!
Voor de vriendinnen en shopaholics is er nog Maasmechelen Village (voor zij die het niet kennen: het staat daar vol met outlet shops waar je merkkledij aan lagere prijzen kan kopen). Op zondag 22 okt. 2006 is er een koopzondag.
Voorlopig zijn we met 2 Belgen en 4 Nederlanders, maar uiteraard willen we veel meer C2-eigenaars samenbrengen. Standaard of getuned, maakt niet zoveel uit!
Ik hou jullie op de hoogte.
Adres:
IndoorKarting Cargo
Heufkensweg 5
3630 Maasmechelen
waar ken ik dat toch van
mag ik komen kijken met de C5?
Goh, als jij wil komen kijken, dan mag je dat gerust. Ik kan je niets verbieden.
Intussen zijn we reeds met 11 C2’s. Waar blijven de C2-drivers vanop citroën-forum.nl? In slaap gevallen?
En we hebben bevestiging dat de winnares van de gele C2 van Jim TV ook aanwezig zal zijn met haar wagen.
Schop, en even “plakkerig” gemaakt.
Zondag is het dus zover! De allereerste Belgische - Nederlandse C2 meet & greet.
De personen die zich reeds “ingeschreven” hebben, komen van overal: alle uithoeken van België en Nederland!
Leuk, nu maar hopen dat de volgende meeting de opkomst nog groter is
Miss Roxy niet geweest?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nee, ze is niet geweest door het feit dat ze niet helemaal alleen vanuit West-Vlaanderen moest afkomen. Ze had het aan 4 vrienden met een C2 gevraagd, maar niemand van hen kon, waardoor ook zij is thuis gebleven.
Nog een paar anderen hadden hun wagen dan weer in winter-modus staan of waren aan het werken aan hun C2.
De volgende keer zal in Nederland plaatsvinden.