Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ik denk dat je het maximaal 2 keer per jaar moet houden anders wordt het te gewoon en wordt het minder druk. Dat moeten we voorkomen. Sommige moeten toch vroeg vertrekken en als je het 5 keer per jaar doet dan stellen mensen het misschien wel een paar keer uit om te komen(dat zou ik wel doen tenminste(hoewel ik het wel heel leuk vond)). Dat zou zonde zijn want dan kun je er op wachten dat zoiets doodbloed.
Peter
ik ben wel voor seizoensmeeting, dus zomer, lente, hefst en winter. Is niet te veel en niet te weinig imo.
En dan steeds per locatie afwisselen, mss een meeting plek voor vast! (zoals JustShootMe al zei)
en de dag, maakt mij niet zo heel veel uit! Kan altijd om het weekend (werk dus om het weekend) en als ik in het meeting weekend moet werken heb ik zo geruild…..
Vin het ook een goed plan !!!! Nog meer die wel animo hebben voor een meeting 4x in het jaar ?
2x zat!
Geloof me het is toch moeilijk om steeds weer op iets “leuks” te komen
Als je 4x per jaar een meeting hebt gaat iedereen zich vervelen!
René van Maren schreef:
Als je 4x per jaar een meeting hebt gaat iedereen zich vervelen!
Dat ligt maar helemaal aan jezelf of je je gaat vervelen.
Dat heeft niets met het aantal meetings te maken
Mvg Joost
je moet ook niet altijd aanwezig zijn…!
Oke heb het jaren geleden al eens meegemaakt
Het worden er steeds minder
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Volgens mij is het veel leuker om 1 of 2 keer per jaar een grote meeting te houden dan 4 keer een kleine. Je hebt nu al gezien hoe moeilijk het is veel mensen bij elkaar te brengen. Als je het verder van tevoren meld waar en wanneer kan iedereen er rekening mee houden. Als je het om de 3 maanden houdt haken meer mensen af.
Peter
Misschien hebben jullie wel gelijk…
Peteryed schreef:Volgens mij is het veel leuker om 1 of 2 keer per jaar een grote meeting te houden dan 4 keer een kleine. Je hebt nu al gezien hoe moeilijk het is veel mensen bij elkaar te brengen. Als je het verder van tevoren meld waar en wanneer kan iedereen er rekening mee houden. Als je het om de 3 maanden houdt haken meer mensen af.
Peter
Ben ik het mee eens. Ik zou iedere maand wel een meeting willen houden, maar ik weet van mezelf dadt ik dan toch niet iedere maand aanwezig zou zijn.
Schijt aan originaliteit.
Ik ben ervoor om die dag het volgende te doen:
— Puzzelrit, — vrouw en kinderen mee.
— SlaLom wedstrijd, behendigheidstestjes. — alleen voor de mannen interessant.
— Sleutelen, — alleen voor de mannen interessant
Picnic en BBQ na afloop.
Ik heb in’t verleden nog ‘n anti-slipcursus gevolgd en vindt het wel erg nuttig, maar dan moet je zoiets eigenlijk voor de winter organiseren, mischien iets voor de Herfst-meeting.
Mijn eerste Citroën Xsara Coupé 1.9d Prestige.
mooie uitdaging meeting op texel is een leuke uitdaging toch?:lol:
tugor schreef:Ik ben ervoor om die dag het volgende te doen:
— Puzzelrit, — vrouw en kinderen mee.
— SlaLom wedstrijd, behendigheidstestjes. — alleen voor de mannen interessant.
— Sleutelen, — alleen voor de mannen interessant
Picnic en BBQ na afloop.Ik heb in’t verleden nog ‘n anti-slipcursus gevolgd en vindt het wel erg nuttig, maar dan moet je zoiets eigenlijk voor de winter organiseren, mischien iets voor de Herfst-meeting.
Goede ideeen, maar ik heb geen vrouw/vriendin en al zeker geen kinderen
En nu al een meeting organiseren zou te snel zijn, als zou ik het best willen hoor !
Texelse jutter schreef:mooie uitdaging meeting op texel is een leuke uitdaging toch?:lol:
Dat is voor heel veel mensen erg ver en die overtocht zal ook niet gratis zijn helaas.
Tenzij jij contacten hebt met de reder natuurlijk
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Wat kost die overtocht?
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ieksEmmu schreef:Wat kost die overtocht?
al gevonden:
http://www.teso.nl/html/tarieven.htm
niet echt duur toch?