ik zou graag in mijn berlinog gele mistlampen stoppen, maar weet niet welke soort lamp het is, of het beter is om een folie te kleven! iemand enig idee?
Berlingo 1.6HDI
Re: gele mistlampen
berlingo1.6HDI schreef:ik zou graag in mijn berlinog gele mistlampen stoppen, maar weet niet welke soort lamp het is, of het beter is om een folie te kleven! iemand enig idee?
ik denk jiet dat je zo gele lampen voor je berlingo kan krijgen en dan zou je bijv kapjes voor je lampen moeten vinden
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zitten daar niet gewoon H1 lampjes in die je door gele of ‘gold’ lampjes kunt vervangen?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
DigiDaan schreef:Zitten daar niet gewoon H1 lampjes in die je door gele of ‘gold’ lampjes kunt vervangen?
volgens mij is h1 niet in geel te krijgen en gold is niet echt het gele als vroeger lijkt me
weet er nu al iemand welke lampkes er als standlicht en mistlicht in de berlingo zitten? omdat ik donderdag naar een truckshop ga, en kzou er miss mee brengen dan
Berlingo 1.6HDI
ja heb nu toch gele folie geplakt en het staat toch goed! geen andere lampen gestoken of niks, maar gewoon gele folie
Berlingo 1.6HDI
ja heb nu toch gele folie geplakt en het staat toch goed! geen andere lampen gestoken of niks, maar gewoon gele folie
Heb je er ook foto’s van?
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 82
- Berlingo I 1.6 HDi 75 Image
- Berlingo II 1.6 e-HDi 92 Millenium
- Berlingo III 1.2 PureTech 110 MAN6 S&S Feel
dank U :p ben er ook trots op, en krijg er toch veel positieve reacties op :d
Berlingo 1.6HDI
hoe zit het met steenslag op de folie
valt redelijk goed mee, ze zitten er nu een week op en ik moet zeggen dat ik geen steenslag zie (heb ondertussen 1000 km ermee gebold over autosnelwegen) dusja, steentjes genoeg, en ook: is hij kapot, plak een nieuwe hé. De rol ligt hier naast me :p
Berlingo 1.6HDI
Errug late reactie, maar weet jij misschien nog hoe de fabrikant heette?
Ben nog opzoek naar gele folie maar in NL is het nergens meer te krijgen lijkt het wel..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
gele folie mag volgens mij niet voor de APK.
Maar op die site van die gele kapjes staat ook folie te koop even zoeken dus.
Mijn keurmeester kijkt daar niet zo nauw naar…
De zwarte lak op mijn achterlichten en de tape op mijn mistlamp voor had hij op mijn AX destijds ook niet gezien..
Mistlampen vóór vallen daarbuiten denk ik omdat het geen verplichte verlichting is denk ik.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
haal je knopje er gewoon uit..
dan mag je ze zelfs zwart spuiten..
want mistlicht is niet verplicht voor