![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_145.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
www.jvdb.tk schreef:Volgens planete citroen is dit de 4007
Ik moet zeggen dat ie een mooie heeft gekrege ben benieuwd wat Citroen er van maakt.
Enige dat ik zie is een Mitsubishi Outlander met iets andere koplampen? Ziet er niet echt uitgebalanceerd uit ook.
Tis maar waar je warm voor loopt.
Een mooi gestroomlijnde voiture of zo’n hondenhok op wielen met cw waarde van 3x niks en een dorstiger karakter dan een postzegelverzamelaar die net 10.000 postzegels heeft afgelikt.
Ik vind het om heel eerlijk te zijn SCHANDALIG dat autofabrikanten uberhaupt dit soort auto’s uit durven te brengen met de huidige milieuvervuiling en olietekorten.
Ik snap niet dat er niet eens wat meer eisen aan gesteld moeten worden. Maximaal zoveel kg, minimaal een zo en zoveel verbruik en maximaal zoveel uitstoot (al is dat laatste al van kracht maar nog vrij ruim)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
jammer dat dit draadje je open blijft en niet ‘de SUV van Citroen’ aangezien het niet echt waarschijnlijk lijkt dat de SUV als C7 door het leven zal gaan.
Niet alleen past hij niet tussen de C6 en C8 qua model, maar er is bovendien al een SUV genaamd: CX-7 weliswaar van Mazda, maar toch http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=4383&cache=no
[ongezouten mening]
Verder vind ik alle suvjes, groot en klein, lelijk en nutteloos.
Ze hebben niks met utility en al helemaal niks met sport te maken.
[/ongezouten mening]
Dit is overigens de gelekte 4007:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5489&cache=no
Autoweek bevestigt dus de berichten van planete-citroen.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Uhh doet Peugeot iets verkeerd maar deze is erg mooi…..
[url]http://img58.imageshack.us/img58/1547/5ce39410643e11dba59f8befd412814f1ou8.jpg [/URL]
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
kvind um wel leuk!
Mooie naam ook. De voorkant is mooier dan die van Peugeot. Ben benieuwd naar de prijsstelling.
Ik vind het 10x niks, het past ook totaal niet bij Citroën een SUV-Aachtige
maar dat had ik al gezegt
Is het al zeker dat dat hem is???
Denk dat een shop uit een tijdschrift is namelijk…
Zo niet… Dan is ie het beste gelukt van de 3 aan de voorkant.
De achterkant is bij alle 3 niks.. Tenzij Citroen hoge achterlichten gaat monteren (helaas zal dit niet het geval zijn)
www.jvdb.tk schreef:Is het al zeker dat dat hem is???
Denk dat een shop uit een tijdschrift is namelijk…Zo niet… Dan is ie het beste gelukt van de 3 aan de voorkant.
De achterkant is bij alle 3 niks.. Tenzij Citroen hoge achterlichten gaat monteren (helaas zal dit niet het geval zijn)
Nou zeker is het nooit… maar het komt van planet citroen van een poster die wel heel erg vaak met scoops komt die kloppen.
Vind het er ook niet zo shopperig uitzien, behalve dan dat het een beetje troebel is.
Jumper schreef:Is op zich wel geestig maar met maar een trekkracht van 1500kg voor de outlander loop ik niet warm voor.
Als bedrijf met aanhangers en kraanverhuur moet er gewoon lekker wat trekkracht wegkomen.
Een 2.0 turbo benzine motor met 202 pk, is wel geinig maar met een HDI erin kom je misschien op 1800 kg trekkracht.
Kom dan met de Citroen Pajero of zo.
Dan zet je een stukje kracht neer.
Nee we komen met een c7/c-crosser voor mensen met pensioen en een sleurhut.
Beetje jammer Citroen
Een xantia mag al 1500kg trekken (2 liter en hoger dan)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Hmm… alleen de achterkant!!! :S
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_3548.jpg)
Totaal aantal Berichten: 427
Geregistreerd: 10-04-2006
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
Ja, dit is de definitieve versie. Op de perssite van Citroën staan ook foto’s van de achterzijde.
CITROËN C-CROSSER
THE EVERYDAY VEHICLE WITH AN ADVENTUROUS SPIRIT
Citroën is continuing to broaden its range with the launch of its high-end SUV, the C Crosser, available in Europe from summer 2007. In terms of styling, this new vehicle sits astride the conventional car and four-wheel drive categories, boasting the highest levels of performance, living space and comfort on offer in both of those categories.
With its flowing lines and elegant proportions (4.64 m long, 1.81 m wide and 1.73 m high including roof bars), the C-Crosser combines sporty looks with a vast interior – up to seven seats – together with an excellent trade-off between comfort and roadholding and all the environmental qualities of its HDi diesel engine and particulate filter.
The C-Crosser is also a highly versatile vehicle owing to its integral transmission system, which guarantees sure-footed behaviour on any kind of road in any kind of weather, and modular cabin layout, designed for a wide array of needs.
· Dynamic, status-enhancing body styling
The C-Crosser is instantly recognisable as a Citroën. The dramatic positioning of the chrome chevrons and the streamlined cut of the headlamps are feature stylistic cues of the Marque’s latest creations.
The styling of the C-Crosser emphasises its robustness, with curvaceous bumpers and wheel arches, its vitality, with a flowing profile and plunging roof line, and its elegance, with numerous chrome details.
· Perfect trade-off between comfort and roadholding
The C-Crosser’s dynamic styling is backed up by impressive on-road performance.
The vehicle is exceptionally responsive and vigorous on the road.
Always a Citroën strong point, the running gear of the C-Crosser – MacPherson at the front and multi-link axles at the back – provides an excellent trade-off between comfort and roadholding, further boosted by special 18-inch Michelin tyres.
· A high-performance diesel engine that respects the environment
The C-Crosser will be available at launch with a new 156 bhp EEC (115 kW) 2.2 l HDi diesel engine mated to a six-speed manual gearbox. This clean diesel engine, fitted systematically with a particulate filter (DPFS), can also run on 30% biofuel (Diester).
Placing the emphasis on driving pleasure and flexible use, it develops torque of 380 Nm while boasting excellent environmental performance and low fuel consumption.
· Integral transmission for safe journeys
With the C-Crosser’s integral transmission, drivers get to choose from three transmission settings, depending on road conditions and driving style: four-wheel drive, two-wheel drive and a lock setting recommended for low-grip conditions, all of which are selected using the control behind the gear lever.
· Modular design for a wide array of needs
C-Crosser is easy to configure and reconfigure. Occupants can make these interior changes both quickly and effortlessly.
The vehicle can seat up to seven passengers thanks to a third row of two seats, which can be completely folded away beneath the floor.
Row 2 slides 80 mm back and forth for increased passenger comfort or luggage space. It also features a portfolio-style electrically controlled 60:40 split/fold function using two controls located in the boot.
The seats fold away to provide a completely flat floor together with a vast loading surface.
Another plus: the C-Crosser’s boot opens in two sections. The lower part of the tailgate provides support for 200 kg, making it easy to load bulky objects and perfect as an al fresco seat.
· Perfect positioning in the Citroën range
The C-Crosser’s status-enhancing style, generous dimensions (2.67 m wheelbase) and high-level performance perfectly round out Citroën’s range of mid- and top-end vehicles, with the C5 and C6 saloons and C4 Picasso and C8 MPVs.
Meanwhile, the Marque is pursuing its strategy in the compact category with the C1, C2, C3 and C3 Pluriel, four complementary vehicles with extremely individual styling and concepts, to better meet the varied needs of its customers.
Equally at home in the city, on the open road and on rougher ground, the C-Crosser is for people looking for an extremely versatile vehicle that fulfils their desire for freedom and well-being.
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_710.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Hier dan ook de officieele foto’s van de Citroen versie:
Na mijn mening de mooiste van de drie. De voorkant heeft een sterke uitstraling met zijn agressieve koplampen. Ook het logo de double chevron is weer mooiverwerkt in het geheel.
Waarom C-crosser en geen C7
Ja maar waarom de naam C-crosser??? Ik denk dat er binnen 3jaar een geheel nieuwe SUV op stapel staat dit is alleen maar om even mee te liften met de SUV-markt. Daarom is er ook niet voor C7 gegaan maar voor C-crosser….
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.