Proper volkje zijn wij Citroenrijders toch. Hoewel ik mij toch ook wel veel uitgewoonde Citroens kan herinneren.
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=41892
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
mssl schreef:
Over Golf/BMW etc. hoor je niks
Niet te meten?
Of zouden we er te gemakkelijk van uitgaan dat bezitters van auto’s die zich wat nadrukkelijker presenteren in het verkeer smeerkezen zijn?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik ben ook voor meer groen langs de weg, ben in 2006 toch al zeker een liter of 3 aan LHM kwijtgeraakt op straat via lekkages. :schater
Animal triste post coitum
hogervp schreef:mssl schreef:
Niet te meten?
Of zouden we er te gemakkelijk van uitgaan dat bezitters van auto’s die zich wat nadrukkelijker presenteren in het verkeer smeerkezen zijn?
Patrick
Mensen die zelf in vuilnis rijden zijn vrijgesteld van deze test :schater
Klopt wel, mijn snoeppapiertjes ofzo gooi ik niet zo snel op straat, ,die bewaar ik ergens en als ik me eraan begin te storen gooi ik ze weg…
Maargoed, dat zegt meer over mijn luiheid dan over mijn milieubewustheid
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Serge schreef:hogervp schreef:mssl schreef:
Niet te meten?
Patrick
Mensen die zelf in vuilnis rijden zijn vrijgesteld van deze test :schater
Kijk, dat is pas humor
Op de site http://www.eatmyrust.nl/ kan je ook bumperstickers bestellen voor je 2cv met de tekst “mijn eend lekt geen olie, zij markeert haar territorium”. Vind ik dan ook wel weer leuk.
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Arno schreef:Kijk, dat is pas humor
Op de site http://www.eatmyrust.nl/ kan je ook bumperstickers bestellen voor je 2cv met de tekst “mijn eend lekt geen olie, zij markeert haar territorium”. Vind ik dan ook wel weer leuk.
Op het RTL nieuws hoorde ik dat AUDI en Volkswagen rijders de grootste rotzooi makers zijn… waarom verbaast dat me niet?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
was gister ook op de radio
Audi en VW rijders waren asosiale rijders
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
dat artikel schreef:
Zo zegt de Citroën-rijder weinig troep te maken. 71 Procent beweert zelfs nooit rommel te laten vallen.
Misschien zijn Citroen-rijders wel de meest oneerlijke en liegende automobilisten
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Robin schreef:dat artikel schreef:
Zo zegt de Citroën-rijder weinig troep te maken. 71 Procent beweert zelfs nooit rommel te laten vallen.
Misschien zijn Citroen-rijders wel de meest oneerlijke en liegende automobilisten
bij citroën rijders is het in hun bol geslagen. hoewel…. ik maak nooit rotzooi (en nog wat smilies)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Laat ik maar zwijgen over BMW-rijders
En helemaal over Ford Fiësta-rijders
I believe i can fly
Totaal aantal Berichten: 807
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
McDean schreef:was gister ook op de radio
Audi en VW rijders waren asosiale rijders
Ik heb een Citroën en een VW, is het nu de bedoeling dat ik een identiteitscrisis krijg? Of zou ik schizofreen zijn?
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
Nee, je bent netjes kwa afval maar rijdt als een bezetenen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
boeman schreef:Ik heb een Citroën en een VW, is het nu de bedoeling dat ik een identiteitscrisis krijg? Of zou ik schizofreen zijn?
Mijn diagnose zou toch iig ‘een gespleten persoonlijk’ zijn.
En onze auto’s stoten minder C02 uit dan de rest!!! (op Fiats na dan hehe)