2 van de 2
 < Vorige 1 2

BX´je erbij..
OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 378

Gepost: 24 oktober 2006 11:33 PM
  [ # 16 ]

haha ... ja ik zie het nu ook.

Sterker nog, ik wist niet eens dat ik dat bericht uberhaupt getypt had ... Very Happy Was ook een beetje laat zo te zien.

Maar mijn voorbollen zijn opzich nog wel goed, het is alleen dat ze achter echt superhard zijn.

Ik weet niet of het handig is om voorbollen er achter op te zetten? Als ze verder nog wel goed zijn bespaart me dat natuurlijk wel wat centen .. maar aan de andere kant, superzacht veren mag van mij ook wel een keertje Very Happy
Want die voorbollen waren ook redelijk stug toch?

Ja mijn andere project is de Volvo, die is nou bijna klaar, alleen ik moest de dynamo even laten reviseren. Dan weer mooi verkopen die handel Smile

Citroën D Special 1970

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 25 oktober 2006 09:29 PM
  [ # 17 ]
OscarTZDTurbo schreef:

haha ... ja ik zie het nu ook.

Sterker nog, ik wist niet eens dat ik dat bericht uberhaupt getypt had ... Very Happy Was ook een beetje laat zo te zien.

Maar mijn voorbollen zijn opzich nog wel goed, het is alleen dat ze achter echt superhard zijn.

Ik weet niet of het handig is om voorbollen er achter op te zetten? Als ze verder nog wel goed zijn bespaart me dat natuurlijk wel wat centen .. maar aan de andere kant, superzacht veren mag van mij ook wel een keertje Very Happy
Want die voorbollen waren ook redelijk stug toch?

Ja mijn andere project is de Volvo, die is nou bijna klaar, alleen ik moest de dynamo even laten reviseren. Dan weer mooi verkopen die handel Smile

Jah ik vond ze iets te stug, maar dat schijnt te horen bij een turbo. Meer berekend op snelheid, minder op comfort. De druk was nog perfect, sterker nog, het was het idee van Martin van Chyparse om ze te verkopen Very Happy

Ik weet alleen niet of je voorbollen achter kan monteren. De voorkant van de bix is natuurlijk een stuk zwaarder dan de achterkant, en daar zullen de bollen ook wel op berekend zijn.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 26 oktober 2006 01:02 AM
  [ # 18 ]

ik laat ze wel gewoon vullen dan ...
net zo makkelijk.

wel bedankt voor ´t meedenken Wink Very Happy

Citroën D Special 1970

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 28 oktober 2006 11:02 PM
  [ # 19 ]

vandaag ff op de brug gehad.

Ziet er opzich wel goed uit, banden nog 6,5 mm profiel enzo.

Die middendemper is inderdaad niet meer goed, ik denk dat ik gewoon een rechte pijp doortrek naar de achterdemper. Zal wel net iets leuker klinken Smile

Verder zag ik ook wel een beetje LHM op de leidingen rond de octopus dus binnenkort maar eens even onderzoek uitvoeren.

Ook even een radio gescoord voor 20 euro, gelijk even aangesloten. Wat wel lachen is, is dat er voorin goeie speakers zitten van Pioneer en achterin van die dikke van Kenwood met een versterker. Die ga ik binnenkort ook even fatsoenlijk aansluiten Very Happy

Ik ga er hopelijk over 3 weken mee beginnen, dan kan hij ook gekeurd worden etc. en grote beurt.

Citroën D Special 1970

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 29 oktober 2006 05:05 PM
  [ # 20 ]

Heb je al een set neiuw type achterlichten gescoord? Knapt ‘ie erg van op. Net zoals het deel van je achterklep tussen de achetrlichten zwart maken!

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 29 oktober 2006 05:18 PM
  [ # 21 ]

ik kreeg er nog andere achterlichten bij, misschien dat die nieuw type zijn.
Ik wist eigenlijk niet eens dat dat verschilde Very Happy

ik zal eens kijken binnenkort..

Citroën D Special 1970

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 29 oktober 2006 05:21 PM
  [ # 22 ]
OscarTZDTurbo schreef:

ik kreeg er nog andere achterlichten bij, misschien dat die nieuw type zijn.
Ik wist eigenlijk niet eens dat dat verschilde Very Happy

ik zal eens kijken binnenkort..

Jah, oud type is zo’n rood/wit/oranje blokkendoos, terwijl bij een nieuw type de bovenste rij smoke of groen getint is, en de onderste rij rood. Uiteraard brandt het knipperlicht wel gewoon oranje! Erg mooi naar mijn mening.

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 29 oktober 2006 06:31 PM
  [ # 23 ]

ooh zo ja Very Happy haha ja die wou ik eigenlijk al gaan halen binnenkort ja omdat die voor knipperlichtjes ook “smoke” zijn ... beetje in dezelfde stijl houden he Wink

Citroën D Special 1970

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook