Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Super man! Ik heb het project mogen bekijken toen het al behoorlijk ver gevorderd was, ik ben echt benieuwd hoe het resultaat is. Respect jongens!
Feli! Nu jullie goed geoefend hebben kunnen we misschien mijn airco ook weer aan de praat krijgen?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
whoei! Na een avondje streng alle draadjes te hebben toegesproken, werkt nu alles! De koelvinnen werken op 2 standen, airco slaat in en uit, kortom, succes!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
rieLEKST!
te gek dat het nu helemaal af is! gefeliciteerd!
Enne gaan jullie ze nu ook inbouwen tegen vergoeding nu de 1e achter de rug is want ik geloof dat dát nou net de optie is die ik nog mis in mijn 16V
Maar veel plezier ermee! airco is geniaal, en het komt er misschien toch nog eens (ooit) aftermarket bij in mijn bx, maar dan moet ik wel de knakies hebben (net hevig verliefd geworden op een cx gti turbo dus kan nog ff duren ) maar airco wil ik eigenlijk ook nog zeer graag in de 16V hebben
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
:blue Lekker hoor Harko! Puike klus!
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
geweldig zo’n project gefeli ermee enyou it and feel like an polar bear.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Netjes hoor!
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
gefeli met het volbrengen van die monsterklus!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Koel!
Mechuccio schreef:(net hevig verliefd geworden op een cx gti turbo dus kan nog ff duren )
[off topic](Toch die uit Roermond?)[/off topic]
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
beerpeet schreef:Koel!
Mechuccio schreef:(net hevig verliefd geworden op een cx gti turbo dus kan nog ff duren )
[off topic](Toch die uit Roermond?)[/off topic]
[offtopic] jaaaaaah ops: ze is vies, heel vies, en er zit genoeg werk aan, maar het voelde verre van hopeloos, sterker nog, rijden als een nieuwe! maar het moet maar haalbaar zijn, ik gok er op dat ie er nog een maandje of 2 á 3 staat, daarna kan ik het wel weer trekken [/offtopic]
heb er eigenlijk niet zo opgelet offie airco had, maar dan kan altijd nog efkes postuum ingebouwd worden
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Goede zaak heren!!
Ik heb al weer helemaal zin me vol op mijn eigen projecten te storten. Maar ja, de werkplaats is nog niet klaar.
Test
zo, daarnet maar eens een eerste proefrit gemaakt. De airco werkt geweldig! ook de koplampsproeiers zijn gaan werken, prachtig gezicht
Op de terugweg roken we wel ineens benzine, dus maar even gestopt. Bleek de benzineslang die op de injectierail zit (die ene die al eens over het motorblok stond te lekken) nu ook aan de onderkant gaar te zijn, de benzine spoot eruit.
ANWB gebeld, die ter plekke een compleet nieuwe slang erop geknutseld hebben. Sneller en goedkoper dan we het zelf zouden kunnen, hulde!
Goed bezig
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wanneer komt AW weer langs??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
leuk te horen dat het werkt Harm! succes ermee!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.