Re: speedliners gekocht n.a.v. foto
mcvdberg schreef:Beste velgenlovers,
onlangs heb ik een setje van die peugeot 205 gti velgen gekocht voor weinig.
Er zit geen goed rubber op, misschien 2, maar ze zijn 195 breed (te voor een gewone bx.
Nu koop ik zo een bx gti met originele velgen (toch wel mooier dan iets niet-origineels) en wil ik jullie de velgen aanbieden.
Nou is dit geen marktplaats, maar ik ben ook geen handelaar. Ben door het mooie beeld wat bx met die velg biedt voor de bijl gegaan en heb ze uit Drunen gehaald (benzine was duurder dan de velgen )Wie is geinteresseerd?
hopelijk word ik niet weggemodereerd om handel te voorkomen, maar dat merk ik dan wel.
met groet, BX1.6 TRI break-eigenaar
even samengevat, jij hebt peugot velgen gekocht en je biedt nu de bx gti velgen aan?
als je een foto kan sturen en een richtprijs kan noemen ben ik wel geinteresseerd misschien
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Re: speedliners gekocht n.a.v. foto
metro2005 schreef:mcvdberg schreef:Beste velgenlovers,
onlangs heb ik een setje van die peugeot 205 gti velgen gekocht voor weinig.
Er zit geen goed rubber op, misschien 2, maar ze zijn 195 breed (te voor een gewone bx.
Nu koop ik zo een bx gti met originele velgen (toch wel mooier dan iets niet-origineels) en wil ik jullie de velgen aanbieden.
Nou is dit geen marktplaats, maar ik ben ook geen handelaar. Ben door het mooie beeld wat bx met die velg biedt voor de bijl gegaan en heb ze uit Drunen gehaald (benzine was duurder dan de velgen )Wie is geinteresseerd?
hopelijk word ik niet weggemodereerd om handel te voorkomen, maar dat merk ik dan wel.
met groet, BX1.6 TRI break-eigenaareven samengevat, jij hebt peugot velgen gekocht en je biedt nu de bx gti velgen aan?
als je een foto kan sturen en een richtprijs kan noemen ben ik wel geinteresseerd misschien
hij bied de peugeot velgen aan
hij koopt een bx gti met originele velgen, en die vind ie mooier staan.
toch ?
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
liever origineel dan te stoer
Nog even voor de duidelijkheid; ik wil die peugeot velgen kwijt en vind de originele gti velgen beter bij een bx passen (origineel wint het voor mij, al ben ik zeker geen purist.
Ben misschien een ouwe zak aan het worden
Daarvoor hebben we dus een te-koop subforum he
Schijt aan originaliteit.
modestly moderated
Dank, lelijke eend, daar zal ik, als ik ze niet al kwijt ben, plaatsen met een evt foto.
met groet,
mcvdberg
Okee. Maar zet het de volgende keer ff gelijk daarin. Het is geen ramp, maar anders wordt het een janboel.
Succes met de verkoop !
Schijt aan originaliteit.
vortex schreef:Nieuwe tip voor de BX !!!!
je kan er ook ZX 16V velgen onder kwijt, staat heel subtiel en zeer netjes, en dan heb je ook gelijk 205 (of zelfs 215 voor de BX 16V) banden eronder, en je hebt dan nog ruimte over ook !!!
Greetz Vortex
mmmm… dit lijkt mij nog wel een keer wat, zal wel goed staan onder de bx, niet te maar ook niet te braaf..
weet trouwens iemand of de 16v velgen van de xsara ook zonder aanpassingen onder een bix passen??
groet Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:vortex schreef:Nieuwe tip voor de BX !!!!
je kan er ook ZX 16V velgen onder kwijt, staat heel subtiel en zeer netjes, en dan heb je ook gelijk 205 (of zelfs 215 voor de BX 16V) banden eronder, en je hebt dan nog ruimte over ook !!!
Greetz Vortex
mmmm… dit lijkt mij nog wel een keer wat, zal wel goed staan onder de bx, niet te maar ook niet te braaf..
weet trouwens iemand of de 16v velgen van de xsara ook zonder aanpassingen onder een bix passen??
groet Roy :cevr
yup, die van de xsara passen ook
MyteM schreef:Ik heb nu Wolfrace velgjes (14 inch) onder mijn bix liggen, maar niet helemaal mijn smaak.. Wil iemand misschien ruilen of heeft iemand een andere leuke aanbieding?!
das toevallig, die wolfrace velgen heb ik ook gehad, ik heb ze toen aan een vriend van mij verkocht, die heeft een Pug 306.
ik heb ze toen verruild voor de velgen die ik nu heb.
vortex schreef:MyteM schreef:Ik heb nu Wolfrace velgjes (14 inch) onder mijn bix liggen, maar niet helemaal mijn smaak.. Wil iemand misschien ruilen of heeft iemand een andere leuke aanbieding?!
das toevallig, die wolfrace velgen heb ik ook gehad, ik heb ze toen aan een vriend van mij verkocht, die heeft een Pug 306.
ik heb ze toen verruild voor de velgen die ik nu heb.
Geen belang zeker bij originele gti velgen ( sport ) voor onder je bx???
Roy :cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
wat moeten ze kosten. ?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
MyteM schreef:Welke heb je dan?!
deze heb ik nu
ik ben van plan wel nieuwe velgen te halen, maar wat ik met deze doe weet ik dan nog niet :27…..ze zijn niet meer in zo’n goeie staat namelijk
Wil graag overstappen op weer 17” en misschien nog wel 18”.
Voorlopig hou ik deze er lekker onder
Vitesse schreef:Houd me op de hoogte als je een bedrijf vind met mooie sportvelgen die ook daadwerkelijk op een BX passen.
Meeste bedrijfjes hebben allemaal die truttige velgjes in 14 en 15” met de modellen die we eigenlijk al jaren kennen.
Zoek echt wat sportiefs in de maat 16 of 17 inch.
Ik heb nu dikke velgen aangeschaft voor mijn bixje..
Egt dik.. Ik heb gekozen voor 15 inch velgen.
En helemaal niet duur… en nieuw.
Je zocht toch een bedrijf ??
Ik weet niet waar je woont maar in doetinchem zit een bedrijf die heel serieus en goed bezig is…
Doe me anders een prive bericht ofzow als je meer info wilt.
Ik kan mijn velgen donderdag op halen en ze worden dan direcht gemonteerd.
En wat je zei van standaard velgjes overal.. Jah daar word je wel ziek van..
Overal waar je komt hebben ze nix voor je bix.
Maar bij dit bedrijfje zoek je gewoon uit een boek mooie velgen uit..
En dan worden die gemaakt. In de maten die jij wilt. Dus nix standaard spul.
Wil jij 17 inch, dan kan dat. De juiste et waardes erbij en alle reutemeteut.
Dus je bestelt je velgen die je mooi vind en dan worden ze gemaakt voor jouw auto. Ik ben ook lang opzoek geweest naar een paar mooie wielen hoor. Eerst tweedehands enzo maar jah ik wil geen schade velgen. Of je komt velgen tegen die je mooi vind maar die niet passen enzovoort enzovoort.. je kent t wel
Ik zal een foto posten als ze eronder zitten
Mvg Joost
Een lid van de BX club veenendaal waar ik ook lid van ben, heeft de volgende foto’s:
Iemand nog leuke velgen voor mij in de aanbieding?
Ik heb nu de standaard Progress velgen. Waarvan 1 met een lekke band, dus rij nu met een reservewiel rond