re
visapowerrr schreef:Heb wl mijn rijbewijs al een paar jaar, maar sindsdien maar een paar keer gereden op de motor van mijn schoonvader. Helaas bleek de motor behoorlijk gaar te zijn. Aangezien we bij ons huis geen motor kwijt kunnen komt deze nog wel. Ik heb al wel een aantal jaren gelden mijn oog op een Buell laten vallen. Deze zat ook lekker, kon tenminste gewoon met de voetjes bij de vloer. De rijkwaliteiten weet ik nog niet.
Of zo’n hele oude (BSA,puch of terrot oid) zou ik ook graag willen. Lekker rondtuffen.
Buell stuurd scherp, VEEL koppel en klinkt leuk.
maar… hij trilt en gaat ook niet echt hard. Ik denk ook dat de betrouwbaarhijd niet echt ju van het is en het onderhoud duur
Opel: Overal Plezier En Liefe
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Re: re
broertje schreef:visapowerrr schreef:Heb wl mijn rijbewijs al een paar jaar, maar sindsdien maar een paar keer gereden op de motor van mijn schoonvader. Helaas bleek de motor behoorlijk gaar te zijn. Aangezien we bij ons huis geen motor kwijt kunnen komt deze nog wel. Ik heb al wel een aantal jaren gelden mijn oog op een Buell laten vallen. Deze zat ook lekker, kon tenminste gewoon met de voetjes bij de vloer. De rijkwaliteiten weet ik nog niet.
Of zo’n hele oude (BSA,puch of terrot oid) zou ik ook graag willen. Lekker rondtuffen.Buell stuurd scherp, VEEL koppel en klinkt leuk.
maar… hij trilt en gaat ook niet echt hard. Ik denk ook dat de betrouwbaarhijd niet echt ju van het is en het onderhoud duur
Nee, dan een Duc…
Van t weekend nog een achtertandwielmoertje losgetrild met als gevolg een geblokkeerd achterwiel en een mooie groef in mn achterbrug…
Dat schijnt “karakter” te heten…
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
ieksEmmu schreef:broertje schreef:visapowerrr schreef:Heb wl mijn rijbewijs al een paar jaar, maar sindsdien maar een paar keer gereden op de motor van mijn schoonvader. Helaas bleek de motor behoorlijk gaar te zijn. Aangezien we bij ons huis geen motor kwijt kunnen komt deze nog wel. Ik heb al wel een aantal jaren gelden mijn oog op een Buell laten vallen. Deze zat ook lekker, kon tenminste gewoon met de voetjes bij de vloer. De rijkwaliteiten weet ik nog niet.
Of zo’n hele oude (BSA,puch of terrot oid) zou ik ook graag willen. Lekker rondtuffen.Buell stuurd scherp, VEEL koppel en klinkt leuk.
Nee, dan een Duc…
Van t weekend nog een achtertandwielmoertje losgetrild met als gevolg een geblokkeerd achterwiel en een mooie groef in mn achterbrug…
Dat schijnt “karakter” te heten…
Mijn oude buurman is motormonteur en die zei altijd ’ ducatie?..stuk gaat ie!’ Maar ik vind de monster een erg mooie machine.
Maar broertje, heb je evaring met Buell? Ik heb inderdaad gehoord dat z’n uitstraling en zijn prestaties niet helemaal synchroom lopen. Bovendien komt hij uit de Harley fabriek, dus het gebrek aan betrouwbaarheid wil ik wel geloven helaas.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
broertje schreef:
Dit is mijn hok. Ik zou er graag een rickman sport kuip op willen hebben. Maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Verder is het een ramp op wielen
Mijn broer heeft er zo een een honda cb 550 superfour. Na z’n ongeluk niet meer origineel maar nog steeds mooi.
Doe mij maar een fijn japans 4 cilinder naaimachientje. Liefst met een volgzaam, scherp stuurkarakter en een gretige motor. Het gaat niet makkelijk stuk, stuurt fijn en ‘t loopt als een ti#t.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
Ik heb op een kawasaki gereden. Ik wilde altijd een chopper, maar na die ervaring ineen keer niet meer.
visapowerrr schreef:Ik heb op een kawasaki gereden. Ik wilde altijd een chopper, maar na die ervaring ineen keer niet meer.
Choppers…. griezel.
broertje schreef:
Dit is mijn hok. Ik zou er graag een rickman sport kuip op willen hebben. Maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Verder is het een ramp op wielen
Zoeen staat er op mijn school ook in de vitrine, maar dan een 6cilinder
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Simpele Ziel schreef:broertje schreef:
Zoeen staat er op mijn school ook in de vitrine, maar dan een 6cilinder
zoiets?
Zoeen ja
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hee zeg!! Motoren hier?? Heb ik ff niet opgelet zeker?
Ja hier nog een motorrijder, ben ooit begonnen op een kawasaki GPZ 750 Turbo (waarom heb ik die ooit verkocht?? Snif), daarna een GTR 1000 volledig opgereden (2 ton in 4 jaar tijd en geen tijd om te poetsen, ratbike dus) en rij nu met een oude GL 500 Silverwing van 300 pleuro, ook een ratbike maar met veel gerammel, geproest en geplof blijft het stomme ding het wel gewoon doen en de blikken voor het stoplicht zijn goud waard.
Bij de weg, voor mijn werk zit ik nogal eens in Frankrijk (int. chauffeur) en deze week zowaar een BFG zien rijden, zo’n ding met een GSA motor dus, wel grappig eens in levende lijve te zien.
En motor met een diesel blok? Als ik ooit nog eens tijd heb, lijkt me geweldig zoiets in elkaar te prutsen. Iemand al eens gehoor van bocardo? Was ook frans, diesel blok van PSA in een motorfiets, maar de eigenaar is met de noorderzon vertrokken toen hij de subsidie binnen had naar het schijnt, toch jammer
Mooie wagen buurman….
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Dinges schreef:Hee zeg!! Motoren hier?? Heb ik ff niet opgelet zeker?
Ja hier nog een motorrijder, ben ooit begonnen op een kawasaki GPZ 750 Turbo (waarom heb ik die ooit verkocht?? Snif), daarna een GTR 1000 volledig opgereden (2 ton in 4 jaar tijd en geen tijd om te poetsen, ratbike dus) en rij nu met een oude GL 500 Silverwing van 300 pleuro, ook een ratbike maar met veel gerammel, geproest en geplof blijft het stomme ding het wel gewoon doen en de blikken voor het stoplicht zijn goud waard.Bij de weg, voor mijn werk zit ik nogal eens in Frankrijk (int. chauffeur) en deze week zowaar een BFG zien rijden, zo’n ding met een GSA motor dus, wel grappig eens in levende lijve te zien.
En motor met een diesel blok? Als ik ooit nog eens tijd heb, lijkt me geweldig zoiets in elkaar te prutsen. Iemand al eens gehoor van bocardo? Was ook frans, diesel blok van PSA in een motorfiets, maar de eigenaar is met de noorderzon vertrokken toen hij de subsidie binnen had naar het schijnt, toch jammer
doe eens een foto van je ratbike.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
EvelienBX schreef:mpostma schreef:McDean schreef:ik wil (tis geen motor) nog wel een brommertje voor in de zomer
schakel brommertje mooie wegracer ofzo
Sja, “gelukkig” denken veel mensen er anders over, maar sinds ik mijn motorrijbewijs heb, vind ik brommertjes erg saai geworden. Kwestie van verwenning (met acceleratie en snelheid).
mee eens, ik vind brommers sinds ik motorrijbewijs heb ook saai. dat gaat niet snel genoeg, en het is klein… lawaai , en een motor is zoooo veel mooier natuurlijk:D en dat klinkt goed
Ik heb destijds wel leuk op een brommertje kunnen oefenen (oude puch). Met kijken en bochten aansnijden. De remproef op natte stenen ging beduidend minder ik had het stuur nog in de hand, beide voeten nog op de grond, maar de brommer lag languit voor me
Eindelijk!! M’n eerste motor!!
Hier issie dan. De Honda CBR 600f!
Mooie motor, Evelien !
Dit zijn zeker typische vrouwenkleuren waar hij in gespoten is ?
Half Maart kom Renz weer terug uit Afghanistan en het eerste wat hij gaat doen is een Yamaha R6 kopen (rood-wit)
Helaas heb ik geen A-rijbewijs, wel BCDE ops:
Ik kan ook (helaas !) geen motor rijbewijs meer halen vrees ik, omdat ik met die vastzittende nek niet meer achterom kan kijken…ik heb al jaren dodehoek spiegels in de auto zitten, maar dat is dus een probleem op een motor.
Maar nu er binnenkort eentje in de familie komt (in mijn achtertuin dus) zal ik toch eens aan het CBR gaan vragen of er e.o.a. ontheffing mogelijk is.
En ik zal dus een motor moeten hebben waar je rechtop zit, met zo’n racemotor kijk ik dus tot 2 meter voor me.
(tip voor Renz alvast)