Abyssion schreef:Remco H. schreef:Donderdagavond in Hoofddorp stond ik naast de zilvere GTI van BassieChevron.
Raampje open, Groen!, BX GTI spuit weg. PATSERMensen met een Gti zijn allemaal patsers
Ja ik ben een enorme patser, een BX gti van nog geen 1000 euro, neprolex om m’n pols, allemaal merk-kleding aan m’n reet en een blonde retedomme sl#t naast me in m’n bling-bling bak….. (geintje sas ops: )
Emiel
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Abyssion schreef:Remco H. schreef:Donderdagavond in Hoofddorp stond ik naast de zilvere GTI van BassieChevron.
Raampje open, Groen!, BX GTI spuit weg. PATSERMensen met een Gti zijn allemaal patsers
en als er nu een leuke meid in rijdt?
Gisteren kwam ik trouwens in Almere een blauwe BX tegen met witte Viper-striping…, en achterspoiler, Morettes, bumperlip. Kenteken begon met ZN en het was denk ik een BX 1400…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
in de tooropstraat in nijmegen een groene, heel gewone, nette gti
He Remco H. Je moet een GTI wel gebruiken waar ze voor is!
Of valt bij jou spontaan de uitlaat eraf als je gas geeft
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Vandaag nog 2 BX’en gespot. Een hele fraaie witte (Deauville??) vlakbij de haven van Schagen (ja die hebben ze echt). Later in de middag nog een grijze break. Kwam voor me langs rijden op een rotonde vanuit de Noord, Heerhugowaard in.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bassiechevron schreef:He Remco H. Je moet een GTI wel gebruiken waar ze voor is!
Of valt bij jou spontaan de uitlaat eraf als je gas geeft
Ik zeg 2 dingen Gs en starten!
I’ll beat u next time . . .
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
- CX 25 GTi Turbo 2
Abyssion schreef:arjan_verkade schreef:Abyssion schreef:Remco H. schreef:Donderdagavond in Hoofddorp stond ik naast de zilvere GTI van BassieChevron.
en als er nu een leuke meid in rijdt?
Heb ik een hele tijd geleden nog gezien een leuke dame in een GTi
waar?
Volgende keer even vermelden met foto erbij.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Eind van de middag op de dijk bij Almeerderstrand kwam ik een mooie zwarte Tzi tegen met gele koplampen, bumper met mistlampen + bumperlip. Eigenaar had waarschijnlijk haast, want gaf me niet eens fatsoenlijk de gelegenheid om te parkeren.
- CX 25 GTi Turbo 2
Gister 3 witte BX’en tegengekomen
smiddags eerst 2 op de A4 richting Den Haag, verder geen idee wat voor uitvoeringen aangezien ik op de andere rijbaan reed
tegen de avond nog een witte BX met ronde koplampen en een flinke sportuitlaat, aan het geluid te horen
verder was deze ook voorzien van GTi wielen, mistlampen en spoiler
dit was ergens tussen Noordwijk en Zandvoort in
Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
Vanavond op knooppunt Ekkerswijer EHV in zuidelijke richting; een grijze BX 1.6 TZI met kenteken YD-98-SN. Het was al vrij donker, geen details.
Verkocht, helaas schade gereden!
Bij mij in de straat staat al een tijdje een metallic groene 93’er BX 1.9 TZI met kenteken : FZ-LJ-79.
(zelfde kleur dus als ‘‘onze’’ tzd-turbo)
Is vanachter ge- M&M’t dus moest het kenteken opvragen om te zien welk type het is.
Zitten spuuglelijke Alu velgen onder….die ik niet fraai vind staan onder een TZI.
Helaas geen foto….zal er eens aan denken. ops:
Heeft de man sinds jl Mei en heeft nog een vol jaar APK.
(bekend bij iemand op het forum ?)
Bram schreef:ge- M&M’t
: : Wasda?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- CX 25 GTi Turbo 2
oudelut schreef:Bram schreef:ge- M&M’t
: : Wasda?
type logo’s verwijderd (van bijvoorbeeld de achterklep)
onze gebruiker M&M hier op het forum doet dit meestal bij zijn auto, vandaar de term