@jan
dat lijkt me makkelijk als je langskomt, moet je me wel even een week van te voren bellen dan kan ik een en ander afspreken met de jongens van SGS.
ik woon zelf in Elim bij hoogeveen,
je kan me anders wel bellen.
0528351551
0655328173
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Bedankt. Ik had em inderdaad gezien, maar had nog niet gereageerd. Nu wel.
Zo, even wat stof afblazen van een oud topic. Bijna 4 jaar later is mijn garagebox al weer 2 / 3 jaar klaar, is de dyanekoets alweer verkocht, de slechte dyane die erbij gekocht moest worden gesloopt, de Ami 8 Break naar Ruben gegaan en staat het Ami Super chassis in de garagebox. De plannen voor een Dyane Super zijn door het toilet gespoeld als zijnde een onmogelijkheid. Terugbouwen naar origineel is dus het doel.
Via het Xantia-forum heb ik de tip gekregen om de zinklaag boven het chassisnummer te verwijderen met zoutzuur. En dat is wonderwel gelukt, al heeft het helaas een heel slecht leesbaar nummer opgeleverd:
http://www.chinco.nl/pics/auto/ami super/DSC_0911.JPG
Zie ook het 2cv-forum
Iemand nog andere ideën om het chassisnummer weer leesbaar te krijgen dan onderstaande (X-Ray) methode? Is er iemand die van zijn (of haar) originele Ami Super chassisnummer een foto wil plaatsen ter vergelijking?
Razor schreef:@jan
dat lijkt me makkelijk als je langskomt, moet je me wel even een week van te voren bellen dan kan ik een en ander afspreken met de jongens van SGS.
ik woon zelf in Elim bij hoogeveen,
je kan me anders wel bellen.
052xxxxxxx
065xxxxxxx
Razor, je post wordt weergegeven als zijnde van “Kreazyv8wuppo”, ik neem aan dat dit een foutje is dat ontstaan is bij de migratie naar het nieuwe forum. Geldt je aanbod nog? Ik zou er wel graag een keertje gebruik van willen maken!