Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
gaat lekker met je Ourane erik
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hehe Spoiler ligt ook al klaar samen met uibouw, daarbij zoek ik nog een interieur kabelboom om alles TZx te maken..
Misschien heb ik er overheen gelezen….maar ga je er nu ook meteen stuurbekrachtiging inbouwen ?
Bram schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen….maar ga je er nu ook meteen stuurbekrachtiging inbouwen ?
Jazeker, nieuwe hydraulische bekrachtigd stuurhuis ligt al klaar!
Ijs schreef:Bram schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen….maar ga je er nu ook meteen stuurbekrachtiging inbouwen ?
Jazeker, nieuwe hydraulische bekrachtigd stuurhuis ligt al klaar!
Mooi….dan heb je pas echt een tzd-turbo, want die is niet compleet zonder SB nietwaar ?
Kaartleeslampjes ook ?
Heb trouwens net weer even een rit gemaakt met *onze* Tzd-turbo…moest Renz ophalen vanaf IJmuiden…wat blijft het toch een heerlijke auto.
Ik heb tomtom..ik hoef geen kaarten te lezen..
Ijs schreef:Ik heb tomtom..ik hoef geen kaarten te lezen..
Kan wel zijn, maar die horen er toch echt in…anders is ie niet compleet
Dan beschouw ik het nog niet als een echte Tzd-turbo….hij krijgt pas mijn goedkeuring als die er ook in zitten
Ik heb zo even zitten lezen, maar heb je ook dat zwarte stuk motorkap isolatie, die meteen zorgt voor de luchtgeleiding voor de intercooler ?
Heb dit draadje maar half gevolgd de afgelopen week, dus sorry als het al ergens vermeld staat. ops:
Bram schreef:Ijs schreef:Ik heb tomtom..ik hoef geen kaarten te lezen..
Dan beschouw ik het nog niet als een echte Tzd-turbo….hij krijgt pas mijn goedkeuring als die er ook in zitten
Aha..Fiat..
Zal eens zien of ik die dan ook kan scoren he..
Vergeet die Fiat, dat is gewoon een hok om mee te rijden (en dat doet ie zowaar prima, qua techniek en zo dan) maar telkens weer als ik in de groene Tzd-turbo stap van Renz, merk je pas echt het verschil met alle andere merken auto’s….ook niet HP-geveerde Citroens
Ik ben gewoon 15 jaar lang enorm verwend.
Ik sluit niet uit dat….......
Ijs schreef:Versnellingsbak gevuld maar het kwam er net zo hard weer uit door de as-openingen ops:
Uhh, was het al laat op dat moment ?? Die keerringen in de asopeningen zitten er niet voor niets
Dat soort fouten maak je niet weer denk ik
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
tjah.. erik en olie
ik weet het het is flauw
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
mpostma schreef:Ijs schreef:Versnellingsbak gevuld maar het kwam er net zo hard weer uit door de as-openingen ops:
Uhh, was het al laat op dat moment ?? Die keerringen in de asopeningen zitten er niet voor niets
Dat soort fouten maak je niet weer denk ik
Jah wat een aktie, heb ook wel eens zulke suffe dingen gehad As vervangen, alles gevuld en opgeruimd, wil je van de brug af rijden en dan komt je auto niet van zijn plek Alsof hij in zijn vrij staat…. Bleek dat we een te dunne as hadden gemonteerd die in de bak niet in de spiebanen viel ops: . Toen vonden we onszelf stom. Nog geen 30 minuten later, toen we van 2 assen één goede hadden gemaakt waren we weer tevreden!
Ontopic: Heb nog een voorpijp met kat liggen, goed voor het milieu. Wat voor jou IJs?
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:
Ontopic: Heb nog een voorpijp met kat liggen, goed voor het milieu. Wat voor jou IJs?
Ik zoek inderdaad nog wel een voorpijp maar ik ben helaas geen fan van mileu, ik rijd niet voor niets diesel!
Bram schreef:Ijs schreef:Ik heb tomtom..ik hoef geen kaarten te lezen..
Ik heb een TZD TURBO break waar ze niet in zitten omdat de een of andere onverlaat gemeend heeft er zo’n @#$%^&*! zonnedak in te moeten zetten…
Ich bin ein Breaker