3 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Ijs zijn BX -> Afgevoerd..
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 29 oktober 2006 12:43 PM
  [ # 31 ]

gaat lekker met je Ourane erik Laughing  Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 29 oktober 2006 12:56 PM
  [ # 32 ]

hehe Spoiler ligt ook al klaar samen met uibouw, daarbij zoek ik nog een interieur kabelboom om alles TZx te maken.. Razz

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 29 oktober 2006 01:24 PM
  [ # 33 ]

Misschien heb ik er overheen gelezen….maar ga je er nu ook meteen stuurbekrachtiging inbouwen ?  Cool

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 oktober 2006 01:26 PM
  [ # 34 ]
Bram schreef:

Misschien heb ik er overheen gelezen….maar ga je er nu ook meteen stuurbekrachtiging inbouwen ?  Cool

Jazeker, nieuwe hydraulische bekrachtigd stuurhuis ligt al klaar!  Very Happy

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 29 oktober 2006 01:28 PM
  [ # 35 ]
Ijs schreef:
Bram schreef:

Jazeker, nieuwe hydraulische bekrachtigd stuurhuis ligt al klaar!  Very Happy

Mooi….dan heb je pas echt een tzd-turbo, want die is niet compleet zonder SB nietwaar ? Wink

Kaartleeslampjes ook ? Very Happy

Heb trouwens net weer even een rit gemaakt met *onze* Tzd-turbo…moest Renz ophalen vanaf IJmuiden…wat blijft het toch een heerlijke auto. Crying or Very sad

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 29 oktober 2006 01:29 PM
  [ # 36 ]

Ik heb tomtom..ik hoef geen kaarten te lezen.. Wink

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 29 oktober 2006 01:32 PM
  [ # 37 ]
Ijs schreef:

Kan wel zijn, maar die horen er toch echt in…anders is ie niet compleet Twisted Evil  Wink

Dan beschouw ik het nog niet als een echte Tzd-turbo….hij krijgt pas mijn goedkeuring als die er ook in zitten Mr. Green

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 29 oktober 2006 01:44 PM
  [ # 38 ]

Ik heb zo even zitten lezen, maar heb je ook dat zwarte stuk motorkap isolatie, die meteen zorgt voor de luchtgeleiding voor de intercooler ?

Heb dit draadje maar half gevolgd de afgelopen week, dus sorry als het al ergens vermeld staat. Surprisedops:

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 29 oktober 2006 01:44 PM
  [ # 39 ]
Bram schreef:
Ijs schreef:

Kan wel zijn, maar die horen er toch echt in…anders is ie niet compleet Twisted Evil  Wink

Dan beschouw ik het nog niet als een echte Tzd-turbo….hij krijgt pas mijn goedkeuring als die er ook in zitten Mr. Green

Aha..Fiat.. Rolling Eyes  Laughing  Laughing

Zal eens zien of ik die dan ook kan scoren he.. Wink

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 29 oktober 2006 01:49 PM
  [ # 40 ]

Vergeet die Fiat, dat is gewoon een hok om mee te rijden (en dat doet ie zowaar prima, qua techniek en zo dan) maar telkens weer als ik in de groene Tzd-turbo stap van Renz, merk je pas echt het verschil met alle andere merken auto’s….ook niet HP-geveerde Citroens Cool
Ik ben gewoon 15 jaar lang enorm verwend.

Ik sluit niet uit dat…....... Exclamation

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 oktober 2006 04:36 PM
  [ # 41 ]
Ijs schreef:

Versnellingsbak gevuld maar het kwam er net zo hard weer uit door de as-openingen Surprisedops:

Uhh, was het al laat op dat moment ?? Die keerringen in de asopeningen zitten er niet voor niets Laughing

Dat soort fouten maak je niet weer denk ik Wink

Profiel  

Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542

- AX GT injection ph1
Gepost: 29 oktober 2006 04:48 PM
  [ # 42 ]

tjah.. erik en olie Twisted Evil

ik weet het het is flauw Razz

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 29 oktober 2006 04:53 PM
  [ # 43 ]
mpostma schreef:
Ijs schreef:

Versnellingsbak gevuld maar het kwam er net zo hard weer uit door de as-openingen Surprisedops:

Uhh, was het al laat op dat moment ?? Die keerringen in de asopeningen zitten er niet voor niets Laughing

Dat soort fouten maak je niet weer denk ik Wink

Jah wat een aktie, heb ook wel eens zulke suffe dingen gehad Rolling Eyes  As vervangen, alles gevuld en opgeruimd, wil je van de brug af rijden en dan komt je auto niet van zijn plek Shocked  Alsof hij in zijn vrij staat…. Bleek dat we een te dunne as hadden gemonteerd die in de bak niet in de spiebanen viel Surprisedops: . Toen vonden we onszelf stom. Nog geen 30 minuten later, toen we van 2 assen één goede hadden gemaakt waren we weer tevreden!

Ontopic: Heb nog een voorpijp met kat liggen, goed voor het milieu. Wat voor jou IJs?

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten

Gepost: 29 oktober 2006 08:05 PM
  [ # 44 ]
knäckor schreef:

Ontopic: Heb nog een voorpijp met kat liggen, goed voor het milieu. Wat voor jou IJs?

Ik zoek inderdaad nog wel een voorpijp maar ik ben helaas geen fan van mileu, ik rijd niet voor niets diesel!  Laughing

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 29 oktober 2006 08:12 PM
  [ # 45 ]
Bram schreef:
Ijs schreef:

Ik heb een TZD TURBO break waar ze niet in zitten omdat de een of andere onverlaat gemeend heeft er zo’n @#$%^&*! zonnedak in te moeten zetten…

Ich bin ein Breaker

Profiel  

3 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook