haha ... ja ik zie het nu ook.
Sterker nog, ik wist niet eens dat ik dat bericht uberhaupt getypt had ... Was ook een beetje laat zo te zien.
Maar mijn voorbollen zijn opzich nog wel goed, het is alleen dat ze achter echt superhard zijn.
Ik weet niet of het handig is om voorbollen er achter op te zetten? Als ze verder nog wel goed zijn bespaart me dat natuurlijk wel wat centen .. maar aan de andere kant, superzacht veren mag van mij ook wel een keertje
Want die voorbollen waren ook redelijk stug toch?
Ja mijn andere project is de Volvo, die is nou bijna klaar, alleen ik moest de dynamo even laten reviseren. Dan weer mooi verkopen die handel
Citroën D Special 1970
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
OscarTZDTurbo schreef:haha ... ja ik zie het nu ook.
Sterker nog, ik wist niet eens dat ik dat bericht uberhaupt getypt had ... Was ook een beetje laat zo te zien.
Maar mijn voorbollen zijn opzich nog wel goed, het is alleen dat ze achter echt superhard zijn.
Ik weet niet of het handig is om voorbollen er achter op te zetten? Als ze verder nog wel goed zijn bespaart me dat natuurlijk wel wat centen .. maar aan de andere kant, superzacht veren mag van mij ook wel een keertje
Want die voorbollen waren ook redelijk stug toch?Ja mijn andere project is de Volvo, die is nou bijna klaar, alleen ik moest de dynamo even laten reviseren. Dan weer mooi verkopen die handel
Jah ik vond ze iets te stug, maar dat schijnt te horen bij een turbo. Meer berekend op snelheid, minder op comfort. De druk was nog perfect, sterker nog, het was het idee van Martin van Chyparse om ze te verkopen
Ik weet alleen niet of je voorbollen achter kan monteren. De voorkant van de bix is natuurlijk een stuk zwaarder dan de achterkant, en daar zullen de bollen ook wel op berekend zijn.
Eveneens ben ik tevens ook.
ik laat ze wel gewoon vullen dan ...
net zo makkelijk.
wel bedankt voor ´t meedenken
Citroën D Special 1970
vandaag ff op de brug gehad.
Ziet er opzich wel goed uit, banden nog 6,5 mm profiel enzo.
Die middendemper is inderdaad niet meer goed, ik denk dat ik gewoon een rechte pijp doortrek naar de achterdemper. Zal wel net iets leuker klinken
Verder zag ik ook wel een beetje LHM op de leidingen rond de octopus dus binnenkort maar eens even onderzoek uitvoeren.
Ook even een radio gescoord voor 20 euro, gelijk even aangesloten. Wat wel lachen is, is dat er voorin goeie speakers zitten van Pioneer en achterin van die dikke van Kenwood met een versterker. Die ga ik binnenkort ook even fatsoenlijk aansluiten
Ik ga er hopelijk over 3 weken mee beginnen, dan kan hij ook gekeurd worden etc. en grote beurt.
Citroën D Special 1970
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Heb je al een set neiuw type achterlichten gescoord? Knapt ‘ie erg van op. Net zoals het deel van je achterklep tussen de achetrlichten zwart maken!
Eveneens ben ik tevens ook.
ik kreeg er nog andere achterlichten bij, misschien dat die nieuw type zijn.
Ik wist eigenlijk niet eens dat dat verschilde
ik zal eens kijken binnenkort..
Citroën D Special 1970
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
OscarTZDTurbo schreef:ik kreeg er nog andere achterlichten bij, misschien dat die nieuw type zijn.
Ik wist eigenlijk niet eens dat dat verschildeik zal eens kijken binnenkort..
Jah, oud type is zo’n rood/wit/oranje blokkendoos, terwijl bij een nieuw type de bovenste rij smoke of groen getint is, en de onderste rij rood. Uiteraard brandt het knipperlicht wel gewoon oranje! Erg mooi naar mijn mening.
Eveneens ben ik tevens ook.
ooh zo ja haha ja die wou ik eigenlijk al gaan halen binnenkort ja omdat die voor knipperlichtjes ook “smoke” zijn ... beetje in dezelfde stijl houden he
Citroën D Special 1970