Zijn de debietregelaar van een xm 20 i 8v en een bx om te wisselen?,laatst een keer een poging gedaan,toen kon de pomp van de bx de druk niet aan en ging slippen.
Misschien was de debietregelaar defekt.
Heeft iemand dit al eens geprobeert?.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Totaal aantal Berichten: 251
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
volgens mij wel, die van een xantia in ieder geval wel want in mijn xantia zit er een van een xm. je zou eens de diameters van de leidingen kunnen vergelijken. hoe het inwendig zit weet ik niet.
groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Re: Debietregelaar
ray schreef:Zijn de debietregelaar van een xm 20 i 8v en een bx om te wisselen?,laatst een keer een poging gedaan,toen kon de pomp van de bx de druk niet aan en ging slippen.
Heeft iemand dit al eens geprobeert?.Gr Raymond
In principe wel , er is alleen één ding bij de debietregelaar van een xm anders en dat is dat er een boutje links zit waar een leiding door loopt . Bij de bx zitten er aan beide kanten een boutje waar leidingen door lopen.
maar het schijnt wel te kunnen.
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Re: Debietregelaar
eXpelliarMus schreef:ray schreef:Zijn de debietregelaar van een xm 20 i 8v en een bx om te wisselen?,laatst een keer een poging gedaan,toen kon de pomp van de bx de druk niet aan en ging slippen.
Heeft iemand dit al eens geprobeert?.Gr Raymond
In principe wel , er is alleen één ding bij de debietregelaar van een xm anders en dat is dat er een boutje links zit waar een leiding door loopt . Bij de bx zitten er aan beide kanten een boutje waar leidingen door lopen.
maar het schijnt wel te kunnen.
tot XM
Zeker wat geknipt, want deze vraag is al eerder beantwoord. De afregeldruk verschilt en daardoor zijn ze niet uitwisselbaar.
Ich bin ein Breaker