Centrale vergrendeling met RF afstandbediening
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 30 oktober 2006 03:30 PM

Volgens mij ziet het er niet uit: ik naast mijn bx, plip in de hand, mikkend en mopperend, na 10 seconden de sleutel in het slot stekend om dan maar op de traditionele manier de deur te openen.

Ik had laatst iemand gehoord over een BX met cv, niet met plip, maar met een rf afstandbediening. Dus dat je niet op je infraroodoog hoeft te mikken, maar gewoon in de buurt van je auto de knop in drukt en dat ‘ie dan open gaat Cool

Weet iemand wat hiervan de mogelijkheden zijn? Bijvoorbeeld de cv-unit van een xantia monteren als dit op een redelijke manier mogelijk is… Rolling Eyes

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

jebbers
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 30 oktober 2006 03:34 PM
  [ # 1 ]

Volgens mij is het enige wat je hoeft te doen je infraroodontvanger omwisselen voor een rf-exemplaar. Die dingen zijn universeel en voor een paar tientjes te krijgen.

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 30 oktober 2006 03:35 PM
  [ # 2 ]

Zoek eens op het forum, is al vrij vaak aan de orde gekomen. Komt erop neer dat er een unit in de middenconsole zit. Daarop kun je zo een andere unit prikken die RF ondersteund. Als voorbeeld werd destijds een Evasion unit genoemd maar er zijn er ongetwijfeld meer die passen.

Gebruik even de zoekfunctie Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 30 oktober 2006 03:38 PM
  [ # 3 ]
T(h)ijs schreef:

Zoek eens op het forum, is al vrij vaak aan de orde gekomen. Komt erop neer dat er een unit in de middenconsole zit. Daarop kun je zo een andere unit prikken die RF ondersteund. Als voorbeeld werd destijds een Evasion unit genoemd maar er zijn er ongetwijfeld meer die passen.

Gebruik even de zoekfunctie Smile

Als ik de zoekfunctie gebruik krijg ik óf de melding dat ‘ik geen rechten heb om een zoekactie uit te voeren’ óf ik krijg zoveel resultaten dat ik alsnog niet weet waar ik het moet zoeken.

/edit:  Surprisedops: Heb hem toch gevonden, hier om precies te zijn . Ik vermoed dat dit topic dan weer snel op slot zal gaan…. Bedankt in ieder geval.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

OscarTZDTurbo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 378

Gepost: 30 oktober 2006 03:51 PM
  [ # 4 ]

haha Very Happy

dat schiet ook niet echt op idd ...

misschien iets specifieker zoeken?

ik kan je hier helaas niet mee helpen, ik ken het probleem echter wel ja Very Happy haha

Citroën D Special 1970

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 30 oktober 2006 03:57 PM
  [ # 5 ]

Misschien een idee om in de tiplijst te gaan zetten, dat van Evasion klopt inderdaad, deze past zonder aanpassingen. Hij gaat overigens op slot.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook