Ik moet mijn hydr. leidingen vervangen!
Wie o wie weet.
Citroen Bx Deauville 1993
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Re: Wie weet er een brug in Utrecht te huur.
Eric schreef:Ik moet mijn hydr. leidingen vervangen!
Wie o wie weet.
Aan de Cartesiusweg (of in die buurt) zit een zelfknutselautowerkplaats, maar ik weet niet of je daar je auto meerdere dagen op de brug kunt laten staan. Adres heb ik zo helaas niet.
ook goede ervaringen in westbroek, vlakbij utrecht. Aardige mensen, prima brug, naar keuze een 2 kolommer of een oprijbrug. Adres wel te vinden in goudengids ofzo.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
als je nou de leidingen bij Chyparse in Soesterberg haalt .. of iig vraagt wat je moet hebben.
Niet echt een alledaags onderdeel namelijk ...
en dan huur je een dagje die brug kan je het er zo onder zetten
ideetje he?
Citroën D Special 1970
Ik ben in Westbroek geweest afgelopen zaterdag. Prima lui daar. Netjes en schoon allemaal. Alleen ik mocht niet mijn leidingen behandelen. Dus ik ga woensdag maar eens in Utrecht Overvecht kijken. Bedankt voor de tip! Westbroek is een aanrader.
OscarTZDTurbo schreef:als je nou de leidingen bij Chyparse in Soesterberg haalt .. of iig vraagt wat je moet hebben.
Niet echt een alledaags onderdeel namelijk ...
en dan huur je een dagje die brug kan je het er zo onder zetten
ideetje he?
Ben benieuwd of je dat in een dagje red.. Ik kan evt hier ook wel wat regelen, maar ik woon in het noorden
Moet lukken in een dag, ben al aardig handig in hydrauliek. Ik heb de krul voorin ook al eens vervangen, en dat was op straat. Als alles maar een beetje los wil natuurlijk. Ik heb de boel al in de kruipolie gespoten.
Wel bedankt voor aanbod iig!
Ben ondertussen wel geschrokken van de prijzen bij de dealer. Die gasten vragen het drievoudige t.ov. Brezan. Maar Boll zit bij me om de hoek. En dat is ook handig.
Eric schreef:Moet lukken in een dag, ben al aardig handig in hydrauliek. Ik heb de krul voorin ook al eens vervangen, en dat was op straat. Als alles maar een beetje los wil natuurlijk. Ik heb de boel al in de kruipolie gespoten.
Wel bedankt voor aanbod iig!
Ben ondertussen wel geschrokken van de prijzen bij de dealer. Die gasten vragen het drievoudige t.ov. Brezan. Maar Boll zit bij me om de hoek. En dat is ook handig.
Oh vergeten te melden, ik heb hier een brug Maar moet je voorstellen, Breezan is ook al lekker aan de prijs