De Japanse dialogen in de film zijn naar keuze Engels of Chinees ondertitelt De Engelse tekst van va, Chinese ondertitels voorzien worden
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Mooi dat the Goddess of 1967 op tv komt. Zal dan gelijk de video ff instellen…
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Ik heb hem gekeken en meteen op video gezet maar wat een vreemde film is dat…
Op teletekst stond al dat het een bizarre roadmovie is…nou dat is het, eentje zonder verhaal. Je leert alleen het verleden van dat blinde meisje kennen.
Overigens smelte ik helemaal weg toen ze het over de godin hadden=Déesse=DS=Citroën DS= Frech car (1955-1975)
Mooi ook dat ze andere stukjes lieten zien waaronder fragmenten van het de Gaulle avontuur… en die stukjes over het hydrolique…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hoe heet trouwens die muziek die gespeeld wordt door de jukebox wanneer dat blinbde meisje leert dansen (in dat oude ongezellige café)
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
De rij scene’s van binnenuit waren idd nogal saai, echter waren er ook mooie beelden van buiten en die leken mij wel echt…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Wanneer kan ik em downloaden ?
(vergeten te kijken ops: )
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Wanneer kan ik em downloaden ?
(vergeten te kijken ops: )
Hehe, iemand een bittorrent file?
Groet,
Marten (die ook vergeten is te kijken)
Hee, niet schelden !
(wat is ‘bittorrent’ ?)
Lelijke Eend schreef:Hee, niet schelden !
(wat is ‘bittorrent’ ?)
Zie onder http://www.museekster.com/index.html
Menu Filesharing -> Bittorrent.
Groet,
MArten
Danke !
Simpele Ziel schreef:Hoe heet trouwens die muziek die gespeeld wordt door de jukebox wanneer dat blinbde meisje leert dansen (in dat oude ongezellige café)
Da’s “Walk, don’t run”. Uitvoerenden van deze versie weet ik niet, maar zoek eens bij The Ventures, The Shadows, The Hurricanes…..
Hier heb je een versie van The Ventures, die had ik toevallig even bij de hand…
Wat een wazige film overigens. Zou zomaar een David Lynch-project kunnen zijn. Heel mooi.
Peteryed schreef:Ik moet heel eerlijk zijn ik heb hem niet uitgekeken. Ik vond er niks aan gewoon een japanner die over duidelijk in de studio in de DS zat. Heel vaag.
Peter
ik heb m maar op video opgenomen. de volgende dag maar heel snel doorheen gespoeld. wat een saaaie film. de eerst volgende film kan er gelijk overheen gespoeld worden
of zoals de amerikanen zeggen: a (have too) see and forget movie
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Daffodil31LE schreef:Simpele Ziel schreef:Hoe heet trouwens die muziek die gespeeld wordt door de jukebox wanneer dat blinbde meisje leert dansen (in dat oude ongezellige café)
Da’s “Walk, don’t run”. Uitvoerenden van deze versie weet ik niet, maar zoek eens bij The Ventures, The Shadows, The Hurricanes…..
Hier heb je een versie van The Ventures, die had ik toevallig even bij de hand…
Wat een wazige film overigens. Zou zomaar een David Lynch-project kunnen zijn. Heel mooi.
THNX!
Nou ik de naam gehoord heb ben ik er achter dat ik hem al had, maar dat was een moderne versie, deze is leuker :11 :headbang :guitare
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik hoor veel negatieve kritiek op die film, mijn ouders vonden ‘m ook al niet goed.
Ik heb ‘m op DVD, ik ga ‘m dringend eens herbekijken, want al wat ik weet is dat ik dit wel een leuke film vond!