Nou die lage spoiler ( zie onderstaand foto ) komt dus op me auto.
Bedoeling is straks om ze allebei te hebben !!
Hij komt van een andere ZX af ( rood helaas, maar niet die van de foto )..maja schuren en spuiten dan maar
Een kennis van me heeft een ZX Volcane 1.9i 16V
Maar die is rot die gaat de sloop op..
Dus daar ga ik me wat onderdelen van af bietse ( zoals die spoiler )
Vond die niet erg !!
Alleen 1 ding..kan die spoiler gemakkelijk bevestigd worden op mijn ZX of gaat me dat veel moeite kosten :O ?
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
He Blaze
Heb jij die onder spoiler van iemand uit Rotterdam gekocht? Want ik heb nl. een boven (dak) spoiler geregeld via internet, en heb m bedankt voor de onderspoiler.
Die is rood idd.
Laat je het weten?
Andere vraag voor hier: Hoe bevestig ik de spoiler? De is nl. voorbewerkt met 2 weliswaar roestige m4 gaten, maar die landen dwars op mijn ruit! Dus: hoe is een 16v raam voorbewerkt op die spoiler?
Is er iemand die voor mij en alle anderen een foto kan maken van de dakspoiler van binnenuit genomen?
En wie weet welk bevestigingsmateraal je het best kunt gebruiken?
Sebas
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
je hebt een orginele 16v spoiler. een orginele achterklep heeft twee gaten in de achterruit waar je die spoiler kunt monteren.
In jouw geval moet je deze met ruitenkit monteren, doe eerst een primer laag op de achterruit en vervolgens plak je de spoiler op de ruit.
voor evt ruiten kit en primer kun je terecht bij een glas garage.
succes ermee
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
majestic3jay schreef:He Blaze
Heb jij die onder spoiler van iemand uit Rotterdam gekocht? Want ik heb nl. een boven (dak) spoiler geregeld via internet, en heb m bedankt voor de onderspoiler.
Die is rood idd.
Laat je het weten?
Nee een vriend van me uit Stein ( Limburg ), die doet zijn ZX naar de sloop….
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly