Ziet er goed uit ! Zou zo’n motor ook in m’n Eend passen ?
Schijt aan originaliteit.
Dus een motor achterin ? En dan de aandrijfas naar voren of achterwiel aangedreven ?
Ennuh, hoe wou je het doen met de vering ? Een Eend met een fietsenrek heeft al een grondspeling waar een F1 coureur bang van wordt ...
Lelijke Eend schreef:Dus een motor achterin ? En dan de aandrijfas naar voren of achterwiel aangedreven ?
Ennuh, hoe wou je het doen met de vering ? Een Eend met een fietsenrek heeft al een grondspeling waar een F1 coureur bang van wordt ...
Wou je er ook nog mee gaan rijden? Je vroeg eerst alleen of het in een eend past. Nja.. volgens mij moet ie net in de kofferbak passenwel dus Voor een indicatie van de grote van een kaal dieselblok. Deze is bijna hetzelfde.
Hmz ... Idee voor een volgend project dan ?
Lelijke Eend schreef:Hmz ... Idee voor een volgend project dan ?
Ik houd je niet tegen!
Gr,
Marten
Zo handig ben ik niet. Als jij het nou eens deed ?
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Hoi Marten, ik heb net ff gekeken. Mijn complimenten hoor!
:6
Een vraagje: je hebt het over een T-stukje die je van Rudy Simons (van de Peug. 205) hebt ontvangen, om zo alsnog een mogelijkheid te hebben tot het aansluiten van een oliedrukmeter zonder daarbij je waarschuwingslampje te hoeven opofferen. Zijn die T-stukjes gewoon in de handel te koop, of is dit een stukje huisvlijt van een geoefende werktuigbouwkundige?