Thijsvandebles schreef:Mag ik het blok bestellen dan?
De rest kan het magazijn in.
Die kan ik hier in Heerenveen i.v.m. tijds en ruimtegebrek niet demonteren, dan moeten we daarvoor een oplossing bedenken Thijs!
Emiel
BX19trs schreef:Thijsvandebles schreef:Mag ik het blok bestellen dan?
De rest kan het magazijn in.
Die kan ik hier in Heerenveen i.v.m. tijds en ruimtegebrek niet demonteren, dan moeten we daarvoor een oplossing bedenken Thijs!
Emiel
Gooi um maar op transport deze kant op. Trekken we um hier wel uit elkaar.
Test
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Is er nog een versnellingsbak over?...
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Bij mij wel, moet je ‘m er alleen wel morgen onderuit komen schroeven, maandag gaat het karkas weg…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- Xantia Ambulance, GiFa
tja en breda ligt om de hoek…
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
GoodOldDiesel schreef:tja en breda ligt om de hoek…
???
Ik heb werkelijk geen idee, NWF zegt me niets?!
Ik bied het je slechts aan, mogelijk wil ik het nog wel vóór je doen als het te doen is?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
NWF = Noordwest Friesland, bij St. Annaparochie in de buurt
- Xantia Ambulance, GiFa
Zeg harm kom je nog eens deze kant op?? Iedergeval niet met de bus…. het zit ook niet altijd mee…
Wat worden er opeens veel tzd-turbo’s gesloopt ?
Zeg harm kom je nog eens deze kant op?? Iedergeval niet met de bus…. het zit ook niet altijd mee…
Ik ben morgen in Ee, bij Ijs z’n project kijken/helpen… je koplampsproeiers doen ‘t prima
Harm schreef:Zeg harm kom je nog eens deze kant op?? Iedergeval niet met de bus…. het zit ook niet altijd mee…
Ik ben morgen in Ee, bij Ijs z’n project kijken/helpen… je koplampsproeiers doen ‘t prima
Eric, ben je geslaagd met onderdelen?
- Xantia Ambulance, GiFa
oudelut schreef:GoodOldDiesel schreef:tja en breda ligt om de hoek…
???
Ik bied het je slechts aan, mogelijk wil ik het nog wel vóór je doen als het te doen is?!
Je mag hem eronderweg vissen, moeten we alleen even op harm wachten tot die weer naar het noorden vliegt om dat ding hier te krijgen
GoodOldDiesel schreef:oudelut schreef:GoodOldDiesel schreef:tja en breda ligt om de hoek…
???
Ik bied het je slechts aan, mogelijk wil ik het nog wel vóór je doen als het te doen is?!Je mag hem eronderweg vissen, moeten we alleen even op harm wachten tot die weer naar het noorden vliegt om dat ding hier te krijgen
HEEEE ik probeer hier onderdelen te slijten!!!!
Emiel
ops: Sorry?!
Oftwel..Ontopic!