Totaal aantal Berichten: 217
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
- C4 (2004-heden) Coupe 2.0 HDI FAP VTS
IN m’n auto heeft een kan LHM gelekt, das al een hele poos geleden, maar nu stinkt de auto er nogsteeds na.
Nu wet ik zelf ook wel dat die geur een vervelende is om te verdrijven, maar :
Wie weet er mischien iets voor???
ps. ik heb de vloerbedekking al verneiuwd maar die geur hangt dooor heet de auto
greetzz, mike
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Re: Hoe LHM geur uit auto krijgen??
Magic-Mike schreef:IN m’n auto heeft een kan LHM gelekt, das al een hele poos geleden, maar nu stinkt de auto er nogsteeds na.
Nu wet ik zelf ook wel dat die geur een vervelende is om te verdrijven, maar :
Wie weet er mischien iets voor???
ps. ik heb de vloerbedekking al verneiuwd maar die geur hangt dooor heet de auto
greetzz, mike
Fles omgevallen waar de dop niet goed op zat??? Of bedoel je misschien koelvloeistof??? Kattegrid erin…de houtschilfers. Lekker laten absorberen. De volgende dag uitzuigen en evt. herhalen. De zaak moet goed droog zijn. Geur krijg je er haast alleen maar uit door goed te ventileren. Inspuiten met bepaalde middelen lijkt me ook niet echt een optie. Zo’n Ambi Pur apparaat aan je dashboard kan wel helpen.
See, buy, fly C5 V6
Heb het draadje even verplaatst naar diversen/algemeen.
xm_turbo schreef:Inspuiten met bepaalde middelen lijkt me ook niet echt een optie. Zo’n Ambi Pur apparaat aan je dashboard kan wel helpen.
Volgens de reclame werkt Fébrèze anders perfect!
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
ik had de LHM ik aan andere kan gegoten waar een klein gaatje aan de onderkant zat (jah idd heel stom)
maar het vloebare is al weg aleen die geur nog niet
Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
mpostma schreef:xm_turbo schreef:Inspuiten met bepaalde middelen lijkt me ook niet echt een optie. Zo’n Ambi Pur apparaat aan je dashboard kan wel helpen.
Volgens de reclame werkt Fébrèze anders perfect!
Hmmm, is toch om die zweetloft uit schoenen te helpen?? Valt te proberen Alleen denk ik dat je dan alleen maskeert. Misschien water en sop, lekker allesreiniger d’r in en dan met vochtige doek afnemen. Tip van de vrouw des huizes die hier al tandenpoetsend en sputterend spreekt.
See, buy, fly C5 V6
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
hahaha, nou dat vind ik toch wel het proberen waard
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Bekledingsreiniger met Citin erin , krijg ik alles mee schoon.
Tegen de smerige rooklucht van Erik Wijngaarden bij mij in de auto hielp het om een paar bakjes azijn erin te zetten. Misschien het proberen waard? Daarna nog wel ff een stukje met de ramen open rijden om de zure lucht eruit te laten.
Eh, ik vind het wel lekker ruiken… ops: Weet je zeker dat er nergens meer iets staat in de auto? Heb je de hele vloerbekleding eruit gehad? Ook voorin / achterin (streep door waar het gelekt heeft )? Als het bij de achterpassagiers gelekt heeft kan het prima naar de voetenbak stromen, dan heb je ongewild daar nog een plasje. En dat duurt wel twee liter voor je dat in de gaten hebt, dus dat kan prima alleen stinken zonder dat je het merkt. Net zo goed als het in de kofferbak gelekt heeft, dan kan het ook prima naar voren lekken…
Eventueel de bodem met wasbenzine reinigen…
Groeten,
Jan
- XM Turbo Musketier
- GS/GSA Pallas
ik zal vrijdag avondeens beginnen met alles afsoppen. ( nieuwe vloerbedekking ligt er als in) het was namelijk in de laadkabinde van mijn beak service TZD turbo gebeurt daus dat scheeld.
dan kan ik hem heel de weekend in de garage laten staan met een paak bakken azijn als het dan niet eruit is dan blijf ik er wel mee door rijden (al hoewel ik eraan gewend ben )
Heb je OUST al eens geprobeerd? Werkt prima voor dit soort geuren!
Heb je ook de voetenbak achter EN de voetenbak voor open gehad???