Hallo
In men XM staat nog een originele Clarion rK7 speler maar nu zou ik mijn panasonic radio cd willen plaatsen en toch de bediening op het stuur willen behouden.
Achteraan op mijn panasonic heb ik ook zo’n stekker maar er zijn meer pinnetjes aan dan de stekker van het stuur.
Bestaat er ergens een adaptor stekker om mijn panasonic toch aan te sluiten of iemand ergens een schema gevonden van deze citroen stekker?
Bedankt
wagens,oldtimers
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Als je een serie 2 zou hebben, was er nog hoop. Al kost zo’n verloop minstens 120 euro (bij Pioneer dan)
Via de XMNL-groep is een schema te krijgen van een sony, met een paar links naar site’s met informatie
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Als je even bij de MediaMarkt langsgaat (zit tegenwoordig ook in Belgie ) kunnen ze je vertellen of er een verloopkabel/converter te koop is voor je XM/Radio. Daar gebruiken ze hetzelfde handige programma (website met login) voor waar de maten/inbouwplaatsen van speakers inzitten.
Maar voor een wat oudere auto kan het inderdaad wat lastig worden en op een koopje voor zoiets hoef je ook niet te rekenen als het beschikbaar is.
En waar vind ik die XM groep?
Thx
wagens,oldtimers
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
michelv schreef:En waar vind ik die XM groep?
Thx