Bestaat dit?
ja
Edit: Alleen de Ambiance modellen zijn volgens autoweek ook met handbak leverbaar geweest.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Er staat een XM V6 exclusive, handgeschakeld bij autoservice in Raalte.
Ik heb die auto gisteren gekocht maar breng hem morgen weer terug.
Er mankeert van alles aan.
Als je dus deze auto bedoelt, dan is mijn advies;
Mooie auto, met prachtig leer, maar met het nodige werk, oa;
-kachel lek
-stuurpomp matig
-hogedrukpomp tikt constant
-abs en motormanagement lampjes branden
-hoogteregelaar bediening zit vast
-knoppen van kachelbediening, uitstroomrichting werkt niet, ruiten beslaan
-lekt hydraulische vloeistof
Dit betrof overigens een automaat in eerste instantie, maar 1 van de vorige eigenaren heeft er een handbak ingezet.
Totaal aantal Berichten: 247
Geregistreerd: 13-04-2006
- AX 1.1 TGE Injecton
- XM V6 12V Exclusive automaat
Nee
Nee die bestaan niet (gelukkig) er zijn er wel wat die door berijders omgebouwd zijn van automaat naar handbak nadat de automaat was gesneuveld door gebrek aan onderhoud (daar kunnen ze nou eenmaal niet tegen) maar ja wie wil er nou een XM V6 excluxive met een handbak?
Groeten Gijs
Mijn fijne XM heeft inmiddels ruim 400.000km gelopen en rijdt nog fantastisch!
Re: Nee
Chevron schreef:Nee die bestaan niet (gelukkig) er zijn er wel wat die door berijders omgebouwd zijn van automaat naar handbak nadat de automaat was gesneuveld door gebrek aan onderhoud (daar kunnen ze nou eenmaal niet tegen) maar ja wie wil er nou een XM V6 excluxive met een handbak?
Groeten Gijs
wie wil er nu een Xm V6 zonder handbak
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Re: Nee
Chevron schreef:Nee die bestaan niet (gelukkig) er zijn er wel wat die door berijders omgebouwd zijn van automaat naar handbak nadat de automaat was gesneuveld door gebrek aan onderhoud (daar kunnen ze nou eenmaal niet tegen) maar ja wie wil er nou een XM V6 excluxive met een handbak?
Groeten Gijs
Ehh ik wel :fijnsturen
beek3762 schreef:Er staat een XM V6 exclusive, handgeschakeld bij autoservice in Raalte.
Ik heb die auto gisteren gekocht maar breng hem morgen weer terug.
Er mankeert van alles aan.Als je dus deze auto bedoelt, dan is mijn advies;
Mooie auto, met prachtig leer, maar met het nodige werk, oa;
-kachel lek
-stuurpomp matig
-hogedrukpomp tikt constant
-abs en motormanagement lampjes branden
-hoogteregelaar bediening zit vast
-knoppen van kachelbediening, uitstroomrichting werkt niet, ruiten beslaan
-lekt hydraulische vloeistofDit betrof overigens een automaat in eerste instantie, maar 1 van de vorige eigenaren heeft er een handbak ingezet.
zijn allemaal kleine dingen om zelf te doen
Ik heb begrepen dat autoservice raalte veel XM’s heeft, maar dat dat bijna allemaal import is en dus de historie niet te achterhalen is. Hoeft opzich niet te betekenen dat het slechte auto’s zijn. Maar enige reserve is dus wel op zijn plaats.
Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!
Kars schreef:Ik heb begrepen dat autoservice raalte veel XM’s heeft, maar dat dat bijna allemaal import is en dus de historie niet te achterhalen is. Hoeft opzich niet te betekenen dat het slechte auto’s zijn. Maar enige reserve is dus wel op zijn plaats.
dit zal wel geen invoer zijn is niet zo goedkoop invoeren van een xm dus waarom zou je een oude xm invoeren
Ik heb het van horen zeggen… weet het niet zeker.
Maar bij het zoeken naar een XM kom je wel heel veel die garage in Raalte tegen. En dat je een afspraak moet maken omdat de auto ergens anders gestald is?????? En daar hoeft ook niks mis mee te zijn, maar zijn er zoveel ex-XM-ers dan zo rond Raalte??????
Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!
ok maar vaak die autos uit het buitenland zijn wel goed onderhouden enz maar dan praat je wel over de duurdere klasse voor een xm
beek3762 -> zou best kunnen dat dat die XM is, die ik bedoel….
Ik kreeg namelijk aangeboden voor 525 euro dit:
XM V6 exclusive 1990 zwart leer
-klein lekje bij een retourslangetje (25 euro materiaal)
-centrale bol moet even op druk gebracht worden, tikt wat teveel
-stekker sensor ABS even schoonmaken, dan brandt het lampje niet meer
af en toe.
-draaiknop uitstroomrichting kachel even gangbaar maken
Verder een mooie en goede XM V6 met een gezonde motor en bak. En een
schitterend interieur, dat kan alleen al verkocht worden voor 350 euro.
Mensen, is dit een goede aanbieding trouwens?
Totaal aantal Berichten: 17405
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Matthijs,
Terug naar je eerste vraag, handgeschakelde XM 3.0 V6 Exclusive bestaan wel degelijk. Ik heb er een uit 1993 gehad, een fantastische auto, dus ik heb met veel plezier de km-stand van 90.000 naar 230.000 gebracht. Mijn huidige 3.0 V6 Exclusive serie 2 is een automaat en dat rijdt ook goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch liever zelf zou schakelen.
En dan het aanbod, een paar honderd euro voor een XM is niet veel. De belangrijkste vraag blijft echter hoeveel geld je er nog moet insteken om hem volledig in orde te krijgen, dus zou ik je aanraden om hem door een specialist te laten keuren.
Groeten,
Rens
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17405
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Matthijs,
Terug naar je eerste vraag, handgeschakelde XM 3.0 V6 Exclusive bestaan wel degelijk. Ik heb er een uit 1993 gehad, een fantastische auto, dus ik heb met veel plezier de km-stand van 90.000 naar 230.000 gebracht. Mijn huidige 3.0 V6 Exclusive serie 2 is een automaat en dat rijdt ook goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch liever zelf zou schakelen.
En dan het aanbod, een paar honderd euro voor een XM is niet veel. De belangrijkste vraag blijft echter hoeveel geld je er nog moet insteken om hem volledig in orde te krijgen, dus zou ik je aanraden om hem door een specialist te laten keuren.
Groeten,
Rens
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Rens: Thanks.
beek3762: Heb jij die XM met kenteken 55-hh-tj ?