2 van de 2
 < Vorige 1 2

XM Serie 1 3.0 V6 Exclusive         HANDGESCHAKELD ??
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 08 november 2006 10:23 AM
  [ # 16 ]
Kars schreef:

Ik heb het van horen zeggen… weet het niet zeker.

Maar bij het zoeken naar een XM kom je wel heel veel die garage in Raalte tegen. En dat je een afspraak moet maken omdat de auto ergens anders gestald is?????? En daar hoeft ook niks mis mee te zijn, maar zijn er zoveel ex-XM-ers dan zo rond Raalte??????

Het is een nette eerlijke garage die veel in Xm ‘s doet die inderdaad geimporteerd zijn. Dat zal wel nieuwere XM’s zijn en de oudere zijn dan vaak inruil.
De showroom is te klein omdat ze er ook andere Citroen’s bij hebben voor de verkoop zodat ze vlakbij een stallingsruimte hebben voor de XM’s.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 08 november 2006 02:11 PM
  [ # 17 ]

Ik heb daar eens een BX break gekocht en daarover waren ze toch niet zo heel eerlijk of netjes. Zo bleek de airco niet zomaar ff bij te vullen zoals zij claimden (aangezien zo’n beetje elk onderdeel daarvan rot was, incl alle slangen); moest ik om de 400km een liter motorolie bijgieten omdat de klepseals versleten waren (wat kort na aanschaf dus bijna mis ging; want wie verwacht er nu dat er geen druppel olie meer aan de pijlstok hangt, een dikke 1000km na de ‘kleine beurt bij aflevering’); en stonden achteraf gezien de achterwielen toch wel heel erg schuin voor een auto die ‘pas geleden’ verse adals had gekregen. Daarnaast waren er nog een heleboel kleine dingetjes die niet goed waren. Kort samengevat heeft Autoservice Raalte mij (op dat moment nog volledig autotechniek-kennis-vrij en dus het volste vertrouwen in de dealer) voor de hoofdprijs een kar verkocht die voor een borrel en sigaar op marktplaats van eigenaar verwisseld zou zijn. 

Toffe lui daar in Raalte [smilie=137.gif]

Animal triste post coitum

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 08 november 2006 05:16 PM
  [ # 18 ]

Geef mij ook maar een V6 met een handbak, net weer een stukkie automaat gereden en het rijdt wel superrelaxed, maar je moet er wel van houden

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 08 november 2006 07:16 PM
  [ # 19 ]
Serge schreef:

Ik heb daar eens een BX break gekocht en daarover waren ze toch niet zo heel eerlijk of netjes. Zo bleek de airco niet zomaar ff bij te vullen zoals zij claimden (aangezien zo’n beetje elk onderdeel daarvan rot was, incl alle slangen); moest ik om de 400km een liter motorolie bijgieten omdat de klepseals versleten waren (wat kort na aanschaf dus bijna mis ging; want wie verwacht er nu dat er geen druppel olie meer aan de pijlstok hangt, een dikke 1000km na de ‘kleine beurt bij aflevering’); en stonden achteraf gezien de achterwielen toch wel heel erg schuin voor een auto die ‘pas geleden’ verse adals had gekregen. Daarnaast waren er nog een heleboel kleine dingetjes die niet goed waren. Kort samengevat heeft Autoservice Raalte mij (op dat moment nog volledig autotechniek-kennis-vrij en dus het volste vertrouwen in de dealer) voor de hoofdprijs een kar verkocht die voor een borrel en sigaar op marktplaats van eigenaar verwisseld zou zijn. 

dat gebeurd wel eens maar als mensen geld ruiken gebeurd het wel vaker en dan hoef het geen eens een garage te zijn een particulier doet het ook Wink

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 08 november 2006 07:47 PM
  [ # 20 ]
Serge schreef:

Meningen verschillen nogal soms. Ik heb er goede ervaring mee.

Profiel  

Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1649

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 09 november 2006 12:04 PM
  [ # 21 ]

Ik kan ook bevestigen dat een serie 1 handgeschakelde V6 Exclusive bestaat, want een goede vriend van mij heeft zo`n XM bj `93 maar modeljaar `94 met hydractive2 dus.

De importeur heeft toendertijd een aantal van deze handgeschakelde V6 Exclusive ingevoerd als Ambiance ivm BPM. Dus hierbij is er geen sprake van ombouw van automaat naar handbak. Dat er nu ook omgebouwde V6 Exclusive rondrijden geloof ik graag.

Specifieke Exclusive uitrusting/afwerking zijn hierin te vinden, zoals een luxe vloerbedekking, beklede zonnekleppen, een elektrische armsteun, gespoten spiegels/bumpers en de kleur Vert Vèga.

Zeer waarschijnlijk kan ik deze XM Cool  van hem kopen en ik zal dan foto`s plaatsen.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 09 november 2006 02:00 PM
  [ # 22 ]

En dat kan een importeur gewoon legaal doen? enkele steekpenningen uitgedeeld aan de RDWmensen?

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 09 november 2006 03:07 PM
  [ # 23 ]
citroenc2 schreef:

dat gebeurd wel eens maar als mensen geld ruiken gebeurd het wel vaker en dan hoef het geen eens een garage te zijn een particulier doet het ook Wink

Oh, dus dat vind je wel ok dat een erkende BOVAG gecertificeerde merkdealer zoiets doet?  Confused

Animal triste post coitum

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook