Beste XM-coureurs,
kan iemand mij in navolging van de eerdere discussie over de verschillen tussen hydractief 1 en 2 vertellen of een XM met hydractive eenvoudig is om te bouwenm naar hydractive 1?
Wie heeft ervaringsdeskundigheid op dit gebied?
Op een dag drink je geen grolsch meer,
maar rijd je XM!
Re: Ombouw hydractive 2 naar 1
Matthijs schreef:Beste XM-coureurs,
kan iemand mij in navolging van de eerdere discussie over de verschillen tussen hydractief 1 en 2 vertellen of een XM met hydractive eenvoudig is om te bouwen naar hydractive 1?
Wie heeft ervaringsdeskundigheid op dit gebied?
Je wilt Hydractive 2 ombouwen naar Hydractive 1?
Wat wil je hier exact mee bereiken? Het enige bruikbare verschil is dat Hydractive 1 permanent op HARD gezet kan worden, met de sport knop
niet echt noodzakelijk, misschien op een circuit:
http://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88
Overigens jouw 1990 V6 heeft als het goed is Hydractive 1, en DiRaVi, een fantastische combinatie, voor de liefhebber.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije