Ronald_Xantia schreef:eviltwin schreef:De keuze voor de C5 was duidelijk: het moest een Diesel zijn, ik wilde per se Xenon, Hydractive 3+ en ESP, maar omdat niet alle 2e hands Exclusives ESP hebben werd de keus minder (of ESP of Navi of Elec Stoelen of Leer..het werd ESP, de wisser is ook wel handig)
Leuk te horen dat jij ook een bepaald ´boodschappenlijstje´ had bij het zoeken van een auto. Maakt de kueze kleiner, dus makkelijker, zeker als je bereid bent landelijk te zoeken en te kopen.
Gr. Ronald
idd ben oa. naar Alphen en A’dam geweest, meeste zoeken doe je toch via internet en besluit je of het wel of neit de moeite is een stukkie te gaan rijden, toen reed ik nog Xantia HID (> 1: 16 ) en kostte de Diesel ~75ct dus kan je wel eens stukje omrijden
ik heb ook een lijstje wat ik niet wil: geen automaat, niet zelfde kleur als ik al had
@M&M elect. stoelen had ik eigenlijk voor door moeten zoeken, ik meen dat die net wat meer instelling bieden (vooral kantelen zitvlak)
mocht de C5 opvolger uitrusting van de C6 krijgen dan komt een HUD en AMVAR ook op mijn lijstje en Hard-disk Navigatie.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Op de huidige phase II van vandaag,zoals ook de mijne, zit al het bovenvernoemde standaard op,allesinds op de Belgische Exclusive toch!
Dus… pack look,ESP,electrisch meubilair, heeft evenveel pk’s als de 2.2 HDI phase I en is fiscaalvriendelijker in België! Alu velgen Suzuka’s,Xenon,alcantara meubilair enz…
Een C5 is zeker is voor mij
Volgende week woensdag heb ik vrij genomen en ben ik ongetwijfeld de hele dag in mijn nieuwe bolide te vinden
Foto’s?
http://roodeendje.multiply.com/photos/album/31
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS