inderdaad ik blijf het ook volgen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Rio97 schreef:Goed bezig heren!
Ga zo door, en graag met foto’s, heerlijk topic om te volgen
Zaterdag helaas niks gedaan… Zware vrijdagavond/nacht gehad
Morgen dus hopen dat alle zuigers erin zitten en de kop erop!
Because weight is just a waste of Fun
Ok, we zijn weer vooruit gegaan
Gisteravond met grote vriend Sohail weer aan het klussen geweest.
Vandaag heeft mijn pa als het goed is carterpan, ontsteking en nog wat kleine rotzooi gemonteerd.
Zuigers er alle 4 zonder gebroken zuigerveren in :
Koppakking:
Kop erop!
Met distributie erop:
master-arnie schreef:Zuigers er alle 4 zonder gebroken zuigerveren in :
Ik hoor het wel als het motorblok erin gaat
Alweer een update:
Vandaag nog even de finishing touch gegeven aan mijn kleppendeksel. De veerpootbrug is ook mooi Rood, dus dat ziet er wel kinkie uit denk ik. Op de foto lijkt het roze, maar hij is echt rood!
Meteen maar ff een foto-shoot gedaan met de AX in de loods. Ik was deze keer zonder gereedschap en dus zonder mijn vaders auto.
Kleppendeksel geschuurd en ontvet:
Kleppendeksel rood gespoten:
Mooi
Schiet me binnen, dat je nog de kleppen moet stellen van de gereviseerde motor.
ZX1.4i schreef:Mooi
Schiet me binnen, dat je nog de kleppen moet stellen van de gereviseerde motor.
heeft pa al gedaan, maar we moeten de kop ook nog natrekken als hij erin hangt, dus afstellen heeft nog weinig zin. Jij hoort uiteraard nog van mij
Ziet er beter uit dan ik had verwacht, dat rood gespoten kleppendeksel.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ziet er beter uit dan ik had verwacht, dat rood gespoten kleppendeksel.
Onderschat je mijn spuit-vaardigheden In combinatie met de veerpootbrug ziet het er echt netjes uit
Nee dat niet , maar ik had gedacht dat het een beetje een cliniclown idee zou worden onder de kap…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
master-arnie schreef:Simpele Ziel schreef:Nee dat niet , maar ik had gedacht dat het een beetje een cliniclown idee zou worden onder de kap…
Als je alleen je kleppendeksel doet, valt het best mee en vindt ik het best netjes.
ik vind dit allemaal zo fucking geil he gebruik je daar speciale lak voor? ik zit er nu ook eigenlijk aan te denken. wat nu als ik het inlaatspruitstuk wil rood spuiten, moet ik dan met kachellak gaan werken? of is normale motip daar ook goed voor (ivm temperatuur) het zou helemaal uber zijn om het hele blok rood te spuiten zoals die enorm dikke xantia die laatst gepost werd, maar om zo al wat accenten aan te maken. als ik mijn kleppendeksel en mijn inlaatspruitstuk rood spuit, dan denk ik dat dat er al aardig dik uitziet
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Och hemel zo’n accu heb ik ook
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI