2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

nieuw: de citroen-forum.nl marktplaats en nieuwe layout
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 11 november 2006 04:16 PM
  [ # 16 ]

Paar vraagjes nog over de nieuwe marktplaats:

Waarom moet ik zoveel velden invullen? Ik ben toch al ingelogd op het forum?
Waarom is mijn emailadres zichtbaar Shocked ConfusedCrying or Very sad Shocked  Shocked  ConfusedConfusedExclamation
Hoe verwijder ik de advertentie?
Waarom is het zo ingewikkeld met allerlei bevestigingen? Je blijft klikken zeg. Vroeger kon je gewoon een post plaatsen.
Waarom is de vraagprijs verplicht? Ik heb geen vraagprijs voor mijn item.
Waarom staat er “Prijs : 0.00? Ik heb geen prijs aangegeven.
De link naar het forum doet het niet vanaf de marktplaats.
Waarom zie ik geen lijst met advertenties als je op de marktplaats komt?
“Advertentie bovenaan weergeven in de gekozen categorie (+ € 20,00 voor 5 dagen)” 20,- EURO Shocked ConfusedCrying or Very sad

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 november 2006 04:36 PM
  [ # 17 ]

Voor wat betreft het ingelogd zijn op het forum en toch nog gegevens invullen, hier kan ik in komen.
Als het script los van het forum draait dan is het toegankelijker voor niet-forum-users. Het zichtbare emailadres schijnt veilig te zijn, Erwt kan daar meer over vertellen.
De advertentie kan je verwijderen via een link in de bevestigingsmail.
Dat de link naar het forum nog niet werkt, tja, er moet nog wel meer aangepast worden. Het staat ook al aangegeven dat er nog meer gaat veranderen en dat het nu de tijd is om feedback te geven. Noem het een demo.

Profiel  

Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1613

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 11 november 2006 04:42 PM
  [ # 18 ]

Veilig? Iedereen kan het emailadres zien. Lijkt me niet de bedoeling.

Maar forumleden kunnen dus geen dingen meer aanbieden begrijp ik? De marktplaats gaat een geheel zelfstandig iets worden? Jammer en omslachtig.

Misschien kan de oude marktplaats actief blijven totdat de kinderziektes uit de nieuwe zijn?

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 11 november 2006 06:59 PM
  [ # 19 ]
Handjes schreef:

Paar vraagjes nog over de nieuwe marktplaats:

Waarom moet ik zoveel velden invullen? Ik ben toch al ingelogd op het forum?
Waarom is mijn emailadres zichtbaar Shocked ConfusedCrying or Very sad Shocked  Shocked  ConfusedConfusedExclamation
Hoe verwijder ik de advertentie?
Waarom is het zo ingewikkeld met allerlei bevestigingen? Je blijft klikken zeg. Vroeger kon je gewoon een post plaatsen.
Waarom is de vraagprijs verplicht? Ik heb geen vraagprijs voor mijn item.
Waarom staat er “Prijs : 0.00? Ik heb geen prijs aangegeven.
De link naar het forum doet het niet vanaf de marktplaats.
Waarom zie ik geen lijst met advertenties als je op de marktplaats komt?
“Advertentie bovenaan weergeven in de gekozen categorie (+ € 20,00 voor 5 dagen)” 20,- EURO Shocked ConfusedCrying or Very sad

even een reactie per punt

- Veel invullen? Mits ingelogd is enkel je emailadres, forumnaam en woonplaats bekend. De rest moet je zelf nog invullen. Wel vind ik dit een optie die ik serieus ga overwegen.
- E-mail adres is idd zichtbaar, maar spamrobots hebben daar niets aan (zie broncode)
- Advertentie verwijder je in de mail
- Veel bevestigen? Dit is om alleen serieuze advertenties toe te laten. Als iedereen maar wat kan invullen heb je binnen de korste keren ‘troep’ in de marktplaats
- Vraagprijs ga ik nog aanpassen zodat het niet verplicht is.
- De link ga ik ook aanpassen (evenals de naam)
- De lijst ga ik ook serieus overwegen
- € 20,- is maar een bedrag. Maar het is niet de bedoeling dat iedereen zijn advertentie bovenaan zet. Evt pas ik het tarief nog aan.

Ik moet zeggen dat je goed kritisch bent. Zo kan ik de marktplaats verder verbeteren/ontwikkelen! Bedankt!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 11 november 2006 07:24 PM
  [ # 20 ]

Waar is die advertentie van de BX tzd-turbo van Renz nu gebleven in Te Koop ?  Evil or Very Mad

Ik las toch dat die gewoon zouden blijven staan en dat je er nog op kon reageren. Rolling Eyes
Nu is ie weg dus.

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 11 november 2006 08:50 PM
  [ # 21 ]
Bram schreef:

Waar is die advertentie van de BX tzd-turbo van Renz nu gebleven in Te Koop ?  Evil or Very Mad

Ik las toch dat die gewoon zouden blijven staan en dat je er nog op kon reageren. Rolling Eyes
Nu is ie weg dus.

Reageren is niet meer mogelijk, maar verder heb ik niets gedaan!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 november 2006 12:09 AM
  [ # 22 ]

Als ik op vraag&aanbod; klik op de balk, kom ik in dat nieuwe forum terecht en kan ik mijn draadje niet vinden.

M&M geeft mij nu een link, maar hoe kunnen forummers die niks gelezen hebben over dat MP en al een tijd niet meer zijn langs geweest, hun oude draadje terugvinden ? Rolling Eyes

Nee, dat klopt : *Sorry, alleen moderatoren kunnen reageren op berichten in dit forum*...lekker is dat, als je iets wilt wijzigen in je eigen draadje. Rolling Eyes

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 november 2006 03:36 PM
  [ # 23 ]

Ik zei dus dat ik iets wilde wijzigen in het reeds bestaande draadje….ik heb het helemaal niet over een nieuwe aanmaken.

Ik vind het zowiezo een belachelijk idee, dat Marktplaats, Handjes zei TERECHT dat potentieele kopers wel naar het echte Marktplaats gaan. Rolling Eyes

Nu moeten dus AL diegenen die een *oud* draadje hebben staan in te koop (gevraagd), telkens aan een Mod gaan vragen of zij iets willen wijzigen ?? Rolling Eyes

Bezopen gewoon….ik vraag me af wie ooit met dit belachelijke idee is gekomen van dat MP op dit forum…..de bestaande rubrieken voldeden volgens mij prima…..ik heb het vanaf mei 2004 altijd bijgehouden en soms hadden forummers er onderling er iets aan, kochten ze van een ander forumlid een Citroen of onderdeel.
Kortom, er was niks mis met het oude Te Koop topic…..en waarom iets gaan veranderen als de leden er geen kritiek op hebben ?

Dus vandaar dat ik nu aan de Mods moet vragen of jullie het volgende in dat BX draadje willen schrijven en daarna op slot willen zetten :

De BX tzd-turbo gaat voorlopig niet verkocht worden, omdat familie van Renz z’n vriendin er de komende maanden mee gaan rijden totdat Renz terugkomt van zijn uitzending.

Daarna slotje.

N.B.
Het bevreemd mij overigens dat Erwt niet ingaat op hetgeen ik hierboven aangaf, namelijk dat leden die al een tijdje geleden een draadje hebben geopend in te koop (gevraagd), nu hun draadje ook niet meer kunnen vinden….ik ben van mening dat de oude rubriek nog een tijdje GOED zichtbaar moet zijn op het forum….en wellicht pas over een X-aantal maanden verborgen moet worden. Exclamation

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 12 november 2006 03:40 PM
  [ # 24 ]
Bram schreef:

Ik vind het zowiezo een belachelijk idee, dat Marktplaats, Handjes zei TERECHT dat potentieele kopers wel naar het echte Marktplaats gaan. Rolling Eyes

.....de bestaande rubrieken voldeden volgens mij prima…..

Kortom, er was niks mis met het oude Te Koop topic…..en waarom iets gaan veranderen als de leden er geen kritiek op hebben ?

Ik kan niet zeggen dat ik het hiermee oneens ben…. ‘k Vind het onnodig en onhandig.

Gr Martijn

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 12 november 2006 03:44 PM
  [ # 25 ]

Wat je kreeg met de verkoopdraadjes van eerst is dat er mensen gingen reageren met wow wat mooi. Dat is nu niet zo.

Wat ik wel graag zie is de ‘nickname’ zoals hij/zij op het forum staat geregistreerd zodat je ook een PB kunt sturen met vragen en niet gelijk via een e-mail hoeft te reageren.

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 12 november 2006 03:46 PM
  [ # 26 ]
Bram schreef:

Ik zei dus dat ik iets wilde wijzigen in het reeds bestaande draadje….ik heb het helemaal niet over een nieuwe aanmaken.

Nu moeten dus AL diegenen die een *oud* draadje hebben staan in te koop (gevraagd), telkens aan een Mod gaan vragen of zij iets willen wijzigen ?? Rolling Eyes

Bezopen gewoon….ik vraag me af wie ooit met dit belachelijke idee is gekomen van dat MP op dit forum…..de bestaande rubrieken voldeden volgens mij prima…..ik heb het vanaf mei 2004 altijd bijgehouden en soms hadden forummers er onderling er iets aan, kochten ze van een ander forumlid een Citroen of onderdeel.

Dus vandaar dat ik nu aan de Mods moet vragen of jullie het volgende in dat BX draadje willen schrijven en daarna op slot willen zetten :

De BX tzd-turbo gaat voorlopig niet verkocht worden, omdat familie van Renz z’n vriendin er de komende maanden mee gaan rijden totdat Renz terugkomt van zijn uitzending, maart 2007.

Daarna slotje.

Ik snap de ophef niet. We hebben besloten om een marktplaats te maken voor citroenliefhebbers. Dit betekent dat de oude fora dus opslot gaat en iedereen de nieuwe marktplaats zal moeten gebruiken.

Ik zal je helpen te overtuigen:
- Als de marktplaats bekend/meer gevuld is zal het veel makkelijker te benaderen zijn voor potentiele kopers die bijv. niet lid zijn;
- De advertentie is overzichtelijk en alle advertenties zijn goed op te zoeken.

In de tijd dat je deze reactie heb geplaats kon je de advertentie ook op marktplaats zetten ...

Profiel  

citroenbxcx
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 771

- BX 1600 tzi automaat
Gepost: 12 november 2006 03:47 PM
  [ # 27 ]

Ik ben het helemaal eens met Bram hoezo iets veranderen als het goed werk ik vind dat marktplaats idee een slecht idee daar heb je Marktplaats.nl voor evil evil

Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 12 november 2006 03:48 PM
  [ # 28 ]

Ik heb wel ideeen om het plaatsen van een advertentie makkelijker te maken voor ingelogde leden. Mijn idee is om deze niet te belasten met emailtjes om te activeren ed. Maar dit is toekomst muziek gezien mijn vrijetijd!

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 november 2006 03:49 PM
  [ # 29 ]
erwt schreef:

In de tijd dat je deze reactie heb geplaats kon je de advertentie ook op marktplaats zetten ...

LEES jij eigenlijk wel wat iemand schrijft….of ben ik nu zo dom. Rolling Eyes

Ik heb het helemaal niet over een NIEUWE advertentie maken….maar iets WIJZIGEN in een oude advertentie Exclamation  Exclamation

Ga daar verdorie nu eens op in. Evil or Very Mad

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 12 november 2006 03:52 PM
  [ # 30 ]
erwt schreef:

Ik snap de ophef niet. We hebben besloten om een marktplaats te maken voor citroenliefhebbers. Dit betekent dat de oude fora dus opslot gaat en iedereen de nieuwe marktplaats zal moeten gebruiken.

Ik zal je helpen te overtuigen:
- Als de marktplaats bekend/meer gevuld is zal het veel makkelijker te benaderen zijn voor potentiele kopers die bijv. niet lid zijn;
- De advertentie is overzichtelijk en alle advertenties zijn goed op te zoeken.

Jij snap de ophef niet, ik zie de noodzaak niet. En als die er dan wel is, waarom dan niet naast het bestaande gezocht/aangeboden topic?

Overzichtelijk vind ik het niet, ik zou het op prijs stellen als ik (zoals bij het ‘echte’ marktplaats.nl) miniatuurfoto’s en omschrijving zou kunnen uitschakelen in het beginscherm.

Gr Martijn

Profiel  

2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook