3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

nieuw: de citroen-forum.nl marktplaats en nieuwe layout
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 12 november 2006 03:53 PM
  [ # 31 ]
Bram schreef:
erwt schreef:

In de tijd dat je deze reactie heb geplaats kon je de advertentie ook op marktplaats zetten ...

LEES jij eigenlijk wel wat iemand schrijft….of ben ik nu zo dom. Rolling Eyes

Ik heb het helemaal niet over een NIEUWE advertentie maken….maar iets WIJZIGEN in een oude advertentie Exclamation  Exclamation

Ga daar verdorie nu eens op in. Evil or Very Mad

lees jij wel?

erwt schreef:

Ik snap de ophef niet. We hebben besloten om een marktplaats te maken voor citroenliefhebbers. Dit betekent dat de oude fora dus opslot gaat en iedereen de nieuwe marktplaats zal moeten gebruiken.

Met andere woorden: het is niet meer mogelijk!

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 12 november 2006 04:00 PM
  [ # 32 ]
erwt schreef:

lees jij wel?

IK wel ja….JIJ dus niet….blader maar eens 1 pagina terug en ga eens GOED lezen wat ik schreef. Rolling Eyes

Met andere woorden: het is niet meer mogelijk!

Lekker dictatoriaal….kortom, discussie is niet mogelijk, jullie als forummers hebben maar te slikken wat wij hebben besloten…hoe onzinnig het idee ook is. Exclamation

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 12 november 2006 04:01 PM
  [ # 33 ]

Sjonge zeg, wat een ophef Rolling Eyes
Ik vindt t zelf ook maar nix. Als er in de oude draadjes een auto te koop werd aangeboden, of een onderdeel, kon de eventuele verkoper wat advies vragen aan verkoper/de rest van het forum en juist op die manier werd het aantrekkelijk iets via t forum te kopen in plaats van op marktplaats. Want geloof me, voor een bx is er daar ook genoeg aanbod. Nu hebben we hier naar mijn mening slechts nog een gestripte versie van marktplaats waar je eigenlijk nog niets wijzer wordt…
Ik vind deze ontwikkeling dan ook echt jammer!
En het is al helemaal jammer dat datgene wat vroeger een schopje was, nu 20 euro gaat kosten.
Het idee achter het forum gaat mi zo een beetje weg… Sad

Xsara_Coupe

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 12 november 2006 04:04 PM
  [ # 34 ]

ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin in discussie hierover. De fora aangeboden en gevraagd zijn open. Ik weet wel dat ik nu heel lang een citroen-forum.nl vakantie neem ...

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 12 november 2006 04:07 PM
  [ # 35 ]
Bram schreef:
erwt schreef:

lees jij wel?

Lekker dictatoriaal….kortom, discussie is niet mogelijk, jullie als forummers hebben maar te slikken wat wij hebben besloten…hoe onzinnig het idee ook is. Exclamation

soms moeten er keuzes gemaakt worden en dan heb je wel eens kans dat je het daar niet mee eens bent op zicht kan je dan via pb hier iets op zeggen Wink

maar volgens mij staat dit ook in het begin als je hier aanmeld dat de mensen achter het forum de beslissingen nemen Wink

ik zou zeggen neem gewoon via pb contact met erwt

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 12 november 2006 04:10 PM
  [ # 36 ]

dat het niet helemaal loopt in het begin is totaal niet erg mensen moeten vaak wennen aan nieuwe dingen maar dan moeten ze wel datgene een kans geven dus laten we niet met ze alle zeggen dat de oude te koop forum beter was enz maar laten we met ze alle dit nieuwe forum een kans geven er zit tenslotte veel werk in door veel mensen
je zult zien als iedereen gewoon positief doet dat het wel gaat draaien dit nieuwe te koop stuk
Wink

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6316

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 12 november 2006 04:11 PM
  [ # 37 ]

Hoewel de rubriek er netjes en georganiseerd uitziet vind ik het in gebruik een behoorlijke achteruitgang.

-Je moet meer klikken om te zien wat er allemaal nieuw wordt aangeboden sinds het laatste bezoek, de nieuwe advertenties zijn niet meer zichtbaar via de functie ‘berichten sinds laatste bezoek’. Je moet er dus expliciet naar navigeren.
-Je moet onnodig veel informatie invullen bij het plaatsen van een advertentie.
-Activatie via email is irritant en onnodig omdat het email-adres al geverifieerd wordt bij aanmelden op het forum.

Daarnaast staat het me tegen dat de advertenties die in de oude vraag en aanbod rubriek zijn geplaatst niet meer kunnen worden aangepast.

Groet,

L

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 november 2006 04:11 PM
  [ # 38 ]
Xsara_Coupe schreef:

Sjonge zeg, wat een ophef Rolling Eyes
Ik vindt t zelf ook maar nix. Als er in de oude draadjes een auto te koop werd aangeboden, of een onderdeel, kon de eventuele verkoper wat advies vragen aan verkoper/de rest van het forum en juist op die manier werd het aantrekkelijk iets via t forum te kopen in plaats van op marktplaats. Want geloof me, voor een bx is er daar ook genoeg aanbod. Nu hebben we hier naar mijn mening slechts nog een gestripte versie van marktplaats waar je eigenlijk nog niets wijzer wordt…
Ik vind deze ontwikkeling dan ook echt jammer!
En het is al helemaal jammer dat datgene wat vroeger een schopje was, nu 20 euro gaat kosten.
Het idee achter het forum gaat mi zo een beetje weg… Sad

Xsara_Coupe

Prima argumenten van je….ik had dit allemaal nog niet eens opgeschreven (was het wel van plan)...je haalt mij dus de woorden uit de mond. Cool

En MENNO, dank je voor het plaatsen van mijn citaat, je bent tenminste een echte Mod. Wink

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten

Gepost: 12 november 2006 04:13 PM
  [ # 39 ]

@bram doe dit noe niet

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 12 november 2006 04:30 PM
  [ # 40 ]
erwt schreef:

ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin in discussie hierover. De fora aangeboden en gevraagd zijn open. Ik weet wel dat ik nu heel lang een citroen-forum.nl vakantie neem ...

Begrijp me niet verkeerd, het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen of om commentaar te leveren op iemand zijn persoonlijke werk. De nieuwe marktplaats ziet er goed uit en werkt in principe ook gewoon goed! Bovendien is hij voor een zeer groot publiek bereikbaar.
Maar vanuit de gedachten en de ervaring die ik als gebruiker van dit forum heb over de oude aanbod/vraag topics zie ik de nieuwe marktplaats niet als een vooruitgang.
En dat is iets wat ik in mijn opleiding ook tegenkom. Er moeten af en toe gewoon keuzes gemaakt worden. En een van de belangrijkste overwegingen bij een vernieuwing is: is het een vooruitgang. En daarbij moet zeker de wijze waarop de huidige draadjes gebruikt worden en wat nou juist het voordeel daarvan boven bijvoorbeeld een Marktplaats.nl is in overweging genomen worden.
Ik denk dat dat voordeel zit in de mogelijkheid tot discussie, openlijk vragen stellen en het informatie vergaren van andere gebruikers.
Ik denk dat deze marktplaats zeker een goed concept is, maar dat het uit het oogpunt van dit forum geen vooruitgang is en bovendien niet direct iets toe zal voegen aan http://www.marktplaats.nl.
Bovendien zal, met het eventueel heffen van advertentiekosten in de toekomst, juist het voor dit forum specifieke aanbod van gevonden spulletjes voor niets of voor heel weinig snel verdwijnen denk ik.
Zie dit dus alsjeblieft niet als een persoonlijke aanval of een aanval op het concept marktplaats, maar zie het als gezonde kritiek die misschien weer bruikbaar is.

Xsara_Coupe

Profiel  

Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 12 november 2006 04:49 PM
  [ # 41 ]
erwt schreef:

Ik hoor mijn vrouw roepen:“Nou, als je het niet lekker vind dan kook je de volgende keer zelf maar!”...  Laughing

Maar ja, ik mag toch wel zeggen dat ik iets niet zo lekker vind.. Wink

Gr Martijn

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 november 2006 05:01 PM
  [ # 42 ]
erwt schreef:

De fora aangeboden en gevraagd zijn open.

Een wijs besluit van je….laat die 2 topics voorlopig naast elkaar bestaan en kijk dan eens over een paar maanden hoe het nieuwe loopt. Cool

Welke het meest populair is, bedoel ik….dan kunnen de ruim 5000 forummers er aan wennen, zonder meteen hun oude vertrouwde draadje te missen.
Dan zal er uiteraard in het oude te koop draadje ook weer gewoon gereageert moeten (kunnen) worden.

Edit : dit is nu blijkbaar ook weer mogelijk, prima dus. Exclamation

P.S.

Mooi verhaal weer van Xsara coupe, hierboven…..ik sluit mij daar bij aan.

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 12 november 2006 08:04 PM
  [ # 43 ]

Ik vind het geen stijl om iemand zo af te branden na zoveel ontwikkelwerk. Dat had ook wel op een vriendelijker manier gekund.
In plaats van constructief meedenken lijkt dit meer op afbreken.
@Erwt: is het misschien een idee om een advertentie van een forummer direct te linken aan een nieuw draadje waarin vragen gesteld kunnen worden? Waarbij de verkoper aangeeft of dit wel of niet gewenst is, bijvoorbeeld. Dat geeft net het beetje extra van een aankoop via het forum en houd de advertenties toch schoon. En voor alle niet forummers die kijken en plaatsen is dat gewoon niet beschikbaar. Extra reden om lid te worden.

Groeten,
Jan

Profiel  

erwt
> 1800 berichten

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 12 november 2006 08:21 PM
  [ # 44 ]
Chinco schreef:

Ik vind het geen stijl om iemand zo af te branden na zoveel ontwikkelwerk. Dat had ook wel op een vriendelijker manier gekund.
In plaats van constructief meedenken lijkt dit meer op afbreken.
@Erwt: is het misschien een idee om een advertentie van een forummer direct te linken aan een nieuw draadje waarin vragen gesteld kunnen worden? Waarbij de verkoper aangeeft of dit wel of niet gewenst is, bijvoorbeeld. Dat geeft net het beetje extra van een aankoop via het forum en houd de advertenties toch schoon. En voor alle niet forummers die kijken en plaatsen is dat gewoon niet beschikbaar. Extra reden om lid te worden.

Groeten,
Jan

dat idee had ik ook al. Alleen ik ga wachten tot de nieuwe forumsoftware komt .. en wanneer die komt is een grote vraag .. ze zijn er iig mee bezig.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 12 november 2006 09:03 PM
  [ # 45 ]

Ben je een dagje weg zeg Rolling Eyes

Profiel  

3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook