5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
Nieuwe C5?
mcitroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 192
Geregistreerd: 19-04-2005

Gepost: 22 oktober 2006 01:41 PM
  [ # 61 ]

Nieuwe impressie’s van de Citroen C5 2007

De nieuwe C5 zal volgend jaar september op de Salon van Parijs aan het publiek getoond worden.


Mooie impressie maar nog teveel audi erin
[url]http://img206.imageshack.us/img206/3890/111bb1.th.jpg [/URL]


Ook weer op een audi gebaseerd maar dit keer meer afwijkende punten
[url]http://img213.imageshack.us/img213/4965/112va9.th.jpg [/URL]

De koplampen van de conceptcar C-metisse zijn erin verwerk en de C4 spiegels. Deze zullen we denk zeker terug gaan zien.

Teveel C4 maare….
[url]http://img213.imageshack.us/img213/1564/113qw8.th.jpg [/URL]

Deze impressie ziet er goed uit alleen de koplampen he teveel C4.

De grootte luchtinlaat in de bumper zie je steeds maar terug komen dit gaat denk ook gebeuren op het productmiemodel. Hopelijk ook een soort van concave achterruit ala C-metisse / C6.

Schroom niet bezoek de site en wordt lid.

http://citroenc52008.hyves.nl/

Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.

Profiel  
 
jk
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 07-10-2006

Gepost: 22 oktober 2006 03:18 PM
  [ # 62 ]
mcitroen schreef:

Nieuwe impressie’s van de Citroen C5 2007

De nieuwe C5 zal volgend jaar september op de Salon van Parijs aan het publiek getoond worden.


Mooie impressie maar nog teveel audi erin
[url]http://img206.imageshack.us/img206/3890/111bb1.th.jpg [/URL]


Ook weer op een audi gebaseerd maar dit keer meer afwijkende punten
[url]http://img213.imageshack.us/img213/4965/112va9.th.jpg [/URL]

De koplampen van de conceptcar C-metisse zijn erin verwerk en de C4 spiegels. Deze zullen we denk zeker terug gaan zien.

Teveel C4 maare….
[url]http://img213.imageshack.us/img213/1564/113qw8.th.jpg [/URL]

Deze impressie ziet er goed uit alleen de koplampen he teveel C4.

De grootte luchtinlaat in de bumper zie je steeds maar terug komen dit gaat denk ook gebeuren op het productmiemodel. Hopelijk ook een soort van concave achterruit ala C-metisse / C6.

Fraai ontwerp.
Lijkt wel wat op de Xsara II die ik ook heel fraai van lijn vind.

Heel wat beter dan dat oersaaie ontwerp van de C5 I & II dat nog het meest wegheeft van de laatste versie van de Ford Scorpio Sedan (ook al zo’n zielloos ontwerp). Ik begrijp niet dat het management van Citroen de C5-koets ooit heeft kunnen goedkeuren.

C5 ph.1 1.8 16V Break (2001) 264.000km
Land Rover Lightweight 24V FFR (1982) 28.000km

Vroeger: BX ph.2 RD Break (1984) - AX ph.3 1.5D (1996) - Xsara ph.2 Coupé 2.0 HDi 90pk (2003) - C3 1.4 HDi 60pk (2003) - C5 ph.1 HDi 110pk Break (2003) - AX ph.2 1.1i - Xantia X1 1.9TD SX Break (1997) - Xantia X2 2.0 HDi 90pk Break (2000)

Profiel  
 
jk
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 07-10-2006

Gepost: 22 oktober 2006 03:30 PM
  [ # 63 ]
Xantiaboy schreef:
jk schreef:

...Ik begrijp niet dat het management van Citroen de C5-koets ooit heeft kunnen goedkeuren.


Peugeot, man,... PSA concern is in handen van Peugeot.
Als Citroen slecht scoort in dit segment, verkopen ze meer Peugeot 407!
Of zie ik dat verkeerd?  Confused

Dat zou best kunnen.

Ik vind de 407 ook geen uitgebalanceerd ontwerp. Veel te grof van lijn op een of andere manier.
Dat enorme luchtgat in de neus is leuk voor een Ferrari maar niet voor een zeer alledaagse en gewone auto als de 407. Dan gaat zo’n opvallend kenmerk al snel irriteren.

C5 ph.1 1.8 16V Break (2001) 264.000km
Land Rover Lightweight 24V FFR (1982) 28.000km

Vroeger: BX ph.2 RD Break (1984) - AX ph.3 1.5D (1996) - Xsara ph.2 Coupé 2.0 HDi 90pk (2003) - C3 1.4 HDi 60pk (2003) - C5 ph.1 HDi 110pk Break (2003) - AX ph.2 1.1i - Xantia X1 1.9TD SX Break (1997) - Xantia X2 2.0 HDi 90pk Break (2000)

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 22 oktober 2006 03:32 PM
  [ # 64 ]

ik hoop dat ze met iets tijdloos komen, zoals de C6

maar ik wacht wel op foto’s van de fabriek, in plaats van al de scoops… Rolling Eyes

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 22 oktober 2006 03:56 PM
  [ # 65 ]
mcitroen schreef:

(..)
Mooie impressie maar nog teveel audi erin
[url]http://img206.imageshack.us/img206/3890/111bb1.th.jpg [/URL](..)

Goedbedoelde amateur shop op basis van de Aldi6…niet al te serieus nemen dus. Hij heeft die enorme centebak niet eens wegewerkt Rolling Eyes
lampjes van de C6 erin, metisse grille, hoppa, klaar!

http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=49309&page=4

Ook weer op een audi gebaseerd maar dit keer meer afwijkende punten
[url]http://img213.imageshack.us/img213/4965/112va9.th.jpg [/URL]

De koplampen van de conceptcar C-metisse zijn erin verwerk en de C4 spiegels. Deze zullen we denk zeker terug gaan zien.
(..)

Lijkt me eerder een Passat, met Aldi S6 LEDs onderin, idd metisse koplampen op hun kant. Ik denk niet dat we veel C4 terug zullen zien in de C5, de nieuwe moet zich flink onderscheiden van de C4 (vooral Picasso) Er zijn nu al veel klanten die de overstap de verkeerde kant uit maken.

PjotrBlom schreef:

maar ik wacht wel op foto’s van de fabriek, in plaats van al de scoops…

idd niet veel soeps al die scoops Wink

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
jk
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 186
Geregistreerd: 07-10-2006

Gepost: 23 oktober 2006 04:34 AM
  [ # 66 ]
eviltwin schreef:

<snip> de nieuwe moet zich flink onderscheiden van de C4 (vooral Picasso) Er zijn nu al veel klanten die de overstap de verkeerde kant uit maken.
<snip>

Hoe dat zo?
Wat mankeert er aan de C4?

C5 ph.1 1.8 16V Break (2001) 264.000km
Land Rover Lightweight 24V FFR (1982) 28.000km

Vroeger: BX ph.2 RD Break (1984) - AX ph.3 1.5D (1996) - Xsara ph.2 Coupé 2.0 HDi 90pk (2003) - C3 1.4 HDi 60pk (2003) - C5 ph.1 HDi 110pk Break (2003) - AX ph.2 1.1i - Xantia X1 1.9TD SX Break (1997) - Xantia X2 2.0 HDi 90pk Break (2000)

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 23 oktober 2006 01:41 PM
  [ # 67 ]
jk schreef:
eviltwin schreef:

<snip> de nieuwe moet zich flink onderscheiden van de C4 (vooral Picasso) Er zijn nu al veel klanten die de overstap de verkeerde kant uit maken.
<snip>

Hoe dat zo?
Wat mankeert er aan de C4?

Niks mis met een C4 of C4 Picasso, misschien had ik er een emotikonnetje bij moeten zetten Wink

Het is natuurlijk wel zo dat de C5 nog wel HP heeft en dat het voor het merk Citroen essentieel is om deze technologie te behouden (voor mij en velen met mij i.e.g. wel)

Het is dus een behoorlijk risico als er intern aan de HP verkopen geknabbeld wordt. HP wordt duurder per auto of de HP verkopen zakken zelfs onder een critische grens. In dat opzicht is het extra vreemd dat de Picasso luchtvering krijgt (geen schaalvoordelen voor HP)

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
mcitroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 192
Geregistreerd: 19-04-2005

Gepost: 14 november 2006 10:27 PM
  [ # 68 ]

Ik wilde jullie deze niet onthouden, ik zie hier de nieuwe C5 in. Voor de achterkant is de C-metisse genomen, wat mij erg kan bekoren.

Nogmaals een concave achterruit toepassen zou het gebeuren??? Ja misschien wel, het blijkt mogelijk te zijn, zie de C6. Door de hoge verkoop aantallen van de toekomstige C5, zal er op financieel gebied niets in de weg staan, als het bij de C6 kan, kan het ook voor de C5.

 

Schroom niet bezoek de site en wordt lid.

http://citroenc52008.hyves.nl/

Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook