Omdat ik m’n D12T een tijdje terug - doordat ik moest uitwijken voor een l*l in een vrachtwagen - m’n motor heb kapotgereden op een bermbeschermer, zoek ik een sleutelruimte in de buurt van Tilburg/Breda waar ik een motortransplantatie bij m’n dame kan uitvoeren.
De laatste keer dat ik een motor heb vervangen was in een DAF 66; iets zegt me dat een XM iets meer moeite gaat kosten. Bij de garage laten doen is geen optie wegens stervensduur. Bovendien leer ik er dan ook zelf niets van.
Wie heeft er voor mij een ruimte - liefst met brug - waar ik een paar dagen kan sleutelen? Technische tips over deze klus alsmede helpende handen zijn ook van harte welkom, overigens. En neen, dat hoeft absoluut niet gratis te zijn.
Als jouw planning in mijn agenda past, dan lijkt het me leuk om je een handje te helpen bij deze klus.
Animal triste post coitum
Komende vrijdag en zaterdag gaat het gebeuren in Bergen op Zoom. Voor zover ik zicht heb op de zaak zal ik het proberen te doen; ik kan gelukkig voor tips een beetje terugvallen op het garagebedrijf waar ik te gast ben.
Hopelijk vlot het allemaal een beetje, want de brandstofkosten van een V6 zijn niet echt leuk…