Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Roadmovie door Australië
Een roadmovie in een regelrechte godin: een Citroën DS uit 1967. De jonge Japanner JM ziet op Internet zijn droomauto te koop staan. Hij vertrekt naar Australië om de Goddess op te halen, maar daar blijkt de verkoper om het leven te zijn gekomen bij een echtelijke ruzie. Met het blinde nichtje van de man gaat JM op zoek naar de echte eigenaar. Een trip die hun dwars door Australië voert, in de DS natuurlijk. Iedere kilometer asfalt die het duo dieper de woestijn invoert, betekent een stap verder in het zwarte verleden van de reizigers. Regie: Clara Law. Australië 2000, 118 min.
een wat vreemde film die ik vond in een theater winkeltje in haarlem.
wel een hoop DS in beeld
inderdaad veel DS in beeld. een rare film maar wel de moeite. De film begint ook met een reproductie van De Gaule’s ontsnapping in de DS, super!
- ID/DS D-Super
tsja tegen deze beschrijving van deze film kan ik niet op.
Ik vind dat dus echt een hele mooie film.
‘k Heb em gezien in de bioscoop, nav een berichtje dat in CitroExpert stond.
Ik wil em nu op DVD kopen (hij heeft bestaan) maar niemand kan em nog krijgen…
- ID/DS D-Super
ik heb hem als orginele video band.
Vind je het een mooie film?
- ID/DS D-Super
ja, maar dat is dan vooral ingegeven door de prachtige hoofdrolspeelster.
het verhaal an sich is niet helemaal mijn stijl.
De DS is inderdaad mooier dan de film zelf…
Ik vind het roze van de DS niet echt passen.
En ja, de hoofdrolspeelster heeft wel iets, maar ‘t is niet door haar (alleen) dat ik het een mooie film vind.
Het gaf me gewoon een bevreemdend gevoel die film!
ik zou m’n DS nooit in die kleur spuiten,
maar het is niet mis
ik lees dit nu nog maar, en zoek al jaren naar de film. Ondertussen ook al niet meer te leveren bij deze shop…
erik wijngaarden schreef:ik heb hem als orginele video band.
Kun je de band niet digitaliseren. Dan kan ik hem op mijn website plaatsen. Ben al lang op zoek naar deze film, maar kan hem niet vinden!
Voor de mensen die ‘m alsnog willen: voor $ 3 (je leest het goed!) en iets van $6 verzendkosten kan je ‘m kopen op http://www.koreandvds.com
Ik heb ‘m vandaar, hele goeie winkel, correct en de levertijden zijn sneller dan ‘n DVD’tje binnen .be verzenden
Wel R3 (Korea) maar dat valt op te lossen met het regiovrij maken van je DVD-speler of het installeren van ‘any dvd’ op je pc.
Voor mensen die ‘m gratis willen
Vrijdag 5 november Ned3, 2355 uur The Goddess of 1967
Naar keuze analoog (via kabel) of digitaal (indien in bezit van satelliet, digitenne, etc.)
Dankje, zal ik ‘m nog es bekijken met ondertitels, ik heb de Chinese versie zonder ondertitels, maar ik heb ‘m toch
Chinese versie
cocico schreef:ik heb de Chinese versie zonder ondertitels
Versta jij Chinees dan? Bieltje elbij meneel ?
Aan Chinese ondertitels heb je trouwens ook niet zoveel
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966