Ik zit met een hoop losse draadjes op de motor van mijn LNA. de motor loopt, maar niet helemaal lekker. De vacuum slangetjes op het verbindingsstuk tussen luchtfilter en carburateur, hoe moeten die lopen? gaat een van tweeen bijvoorbeeld naar het vacuumpotje? Zoja welke?
Ook zou ik willen weten hoe de dynamo en spanningregelaar aan gesloten moeten worden. Ik heb twee lege stekkertjes en drie draden. waarvan een dikke blauwe en een grijze plus, contactgestuurd en een groene.
Het zou leuk zijn als iemand me even kan vertellen hoe het moet.
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: losse draadjes en leidingkjes LNA
Bouwjaar, type?
LNA 2 cilinder 1982
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Welke motor heeft die?
652cc met computer en sensors, zoals in visa tweecilinder. een andere motor heeft er bij mijn weten niet in tweecilinder LNA’s gezeten
Totaal aantal Berichten: 1613
Geregistreerd: 04-12-2003
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: losse draadjes en leidingkjes LNA
ohjajoh123 schreef:652cc met computer en sensors, zoals in visa tweecilinder. een andere motor heeft er bij mijn weten niet in tweecilinder LNA’s gezeten
Klopt. Maar dan weet iedereen welke je bedoelt.
ohjajoh123 schreef:De vacuum slangetjes op het verbindingsstuk tussen luchtfilter en carburateur, hoe moeten die lopen? gaat een van tweeen bijvoorbeeld naar het vacuumpotje? Zoja welke?
Ik denk dat ik even in de war ben. Bedoel het vacuumslangetje tussen vacuumvervroeging en euh (waar ook al weer heen?)? Of het carterontluchtingsslangetje dat op het luchtfilter zit?
Heb je er ook een foto van? Ik rijd al even geen Visa meer, dus het is me even ontschoten.