Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Hee Serge
Nou dat verhaal wat je me net verteld dat heb ik ook, en dan is die van mij zegmaar in nieuw staat. :
Raaaaaar
Ik denk dat het dan normaal is?
tot XM
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
eXpelliarMus schreef:Ik heb de jongens van chyperse mijn debietregelaar zien revieceren nou petje af.
Hoeveel was je daarvoor kwijt, als ik vragen mag? Wil het zelf misschien ook wel laten doen.
- Xsara Scootertje.
BxBandit schreef:eXpelliarMus schreef:Ik heb de jongens van chyperse mijn debietregelaar zien revieceren nou petje af.
Hoeveel was je daarvoor kwijt, als ik vragen mag? Wil het zelf misschien ook wel laten doen.
Ik meen me te herinneren dat een gereviceerde voor 70 neuro’s op de plank ligt bij chyparse, het monteren kost ongeveer 50 neuro’s, kweet het niet precies meer er zit wel een jaar garantie op. Bel chyparse ff op dan weetje het zeker.
tot XM
eXpelliarMus schreef:Hee Serge
Nou dat verhaal wat je me net verteld dat heb ik ook, en dan is die van mij zegmaar in nieuw staat. :
Raaaaaar
Ik denk dat het dan normaal is?tot XM
M’n vorige XM had dat anders niet. Ik moet maandag toch bij Chyparse zijn, dan zal ik het er eens met Martin over hebben.
Animal triste post coitum
- Xsara Scootertje.
Hee Serge
Is goed, ben wel benieuwd naar wat er speeld met jou debietregelaar.
tot XM
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Martin zei tegen mij dat het ook aan de interne lekkage van het stuurhuis kan liggen. Bij mij is het sissen voor 70% verdwenen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik heb een debietregelaar die echt als de ter*#n lekt, ik heb vorige week chyparse gebeld, deze kosten E 82,00 gereviseerd met inlevering van de oude, en dan moet ie nog gemonteerd worden!
Ik ben van plan een debietregelaar uit elkaar te halen om hem te reinigen en eventueel te voorzien van nwe rubbers, ik zal van het demonteren foto’s maken!
Ik moet in ieder geval snel van die lekkage af want het zijn nu plasjes.. 8-[
Ik hou jullie op de hoogte.
Emiel