Ik heb motip heat resistance gebruikt! Gewooon het zekere voor het onzekere
Gewone lak schijnt ook te kunnen, maar ik heb het niet gewaagd. Liever 1 keer goed dan het een keer overdoen
Because weight is just a waste of Fun
Ik ga toch ook eens nadenken over wat ik met het kleppendeksel ga doen….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
@Tonie,
Spuit je kleppendekselrood en schuur de ribben weer op, dat wordt een stuk netter..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ZX1.4i schreef:master-arnie schreef:
Hahaha, dit staat erg hoerig
Moet je reageren in de wie = wie van deze persoon Ik voel me wel een trendzetter Toen ik mijn auto kocht dacht ik 1e wat ik doe is dat rood gecoate kleppen deksel weg maar vind uiteindelijk wel leuk staan ops: Als het maar niet te word onder de kap.
AX Soupapes 16 152.8 Bhp @ 6513 rpm/ 185Nm @ 4803 rpm
Tsja, ik weet eigenlijk niet, hoef nooit onder de motorkap te kijken
Maar ik vind dat wat die bordeaux GTI van Rebel_GTI bij de AXclub heeft wel mooi…
Een bordeaux rode kleppendeksel met de vlakken bedekt met carbon folie…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Simpele Ziel schreef:@Tonie,
Spuit je kleppendekselrood en schuur de ribben weer op, dat wordt een stuk netter..
is inderdaad een nog strakker plan maar misschien moet ik even op zoek naar een ander kleppendeksel dan, want een aantal van mijn ribbels zijn krom om een reden die ik met de beste wil van de wereld niet kan verzinnen maar ik zal er zowieso eens mee gaan experimenteren, misschien ben ik een stuk gelukkiger al ondanks de kromme ribbels, nu met bladerende matlak is het een zooitje daaronder.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Rooney schreef:ZX1.4i schreef:master-arnie schreef:
Hahaha, dit staat erg hoerig
Moet je reageren in de wie = wie van deze persoon Ik voel me wel een trendzetter Toen ik mijn auto kocht dacht ik 1e wat ik doe is dat rood gecoate kleppen deksel weg maar vind uiteindelijk wel leuk staan ops: Als het maar niet te word onder de kap.
Ik heb al afgeleerd om in het topic va ndeze persoon te reageren. Sommige AX-leden zijn gewoon te bijdehand. Daar moet ik niks van hebben.
Because weight is just a waste of Fun
master-arnie schreef:Ik heb al afgeleerd om in het topic va ndeze persoon te reageren. Sommige AX-leden zijn gewoon te bijdehand. Daar moet ik niks van hebben.
Heb ik iets gemist? van wie is deze auto dan, iemand op de AX-Club?
Ieder zijn smaak, als je het zelf maar mooi vind.
Anderen zetten wel een zonnebril op tegen dat felle rood als ze de motorkap open doen
Vd week nog ff verse aandrijfaskeeringen halen en alles erin knallen en gummen
Helaas geen dikke kwaliteit foto’s, maar het idee is duidelijk
Zo kuis verrot dat ik er binnenkort mee gestaan had. De spaakjes van het diafragma zijn gewoon doorgesleten door het verrote druklager
Because weight is just a waste of Fun
Iedereen duimen! Vanavond gaan we het blok de eerste klap geven
Mijn bloedruk is behoorlijk gestegen…
Because weight is just a waste of Fun
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
master-arnie schreef:Iedereen duimen! Vanavond gaan we het blok de eerste klap geven
Mijn bloedruk is behoorlijk gestegen…
kaarsje brand veel succes!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Blokje loopt heel netjes, jammer dat de halve kabelboom verteerd is en dus hier en daar slecht contact maakt. Temp. meter doet het niet en de mengselregeling is niet goed… Als je met de stekkertje rotzooit werkt het wel, maar zodra je het loslaat is het weer hetzelfde liedje
Iemand nog een kabelboom van een AX GT type 2?
Because weight is just a waste of Fun
Ombouwen naar een Carburateur, heb je geen last meer van de kabelboom
Blok loopt inderdaad erg mooi, eerste paar minuten was het het roggel roggel
Maar gelukkig keek de vader van Arne niet ernstig en zei kalmpjes, de eerste paar minuten zeggen niets