Ik koop hem de laatste tijd ook de CitroExpert. Nu ik bijna jarig ben verwacht ik er ook dan een te krijgen maar ik hoop niet dat ik het nummer krijg dat ik een maand geleden al heb gekocht. Als ik volgend jaar nog een inkomen heb met ochtendkranten ofzo ga ik er serieus aandenken er een abo op te nemen.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Vandaag is hij weer in de bus gevallen, er zit een prachtge kalender bij! Op de voorplaat van de kalender staat een machtige GS Birotor te pronken, heerlijk!
Jongens, ik trek mij weer even terug…
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Heb ‘m nog niet Zal wel door het slechte weer komen
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
patje74 schreef:Vandaag is hij weer in de bus gevallen, er zit een prachtge kalender bij! Op de voorplaat van de kalender staat een machtige GS Birotor te pronken, heerlijk!
Kickerdekick. Ik heb wat om naar uit te kijken vanmiddag! En een GS Birotor op de voorplaat? Ik ben nu al gelukkig.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Hij is binnen Leuke kalender
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Das gemeen, de post is net geweest en bij mij is de CitroExpert nog niet binnen… Nog een nachtje slapen dan maar, komt vast morgen. Andere mensen in Zwolle de CitroExpert al wel gekregen??
Geschiedenis: Wartburg 312 / 1969 - Citroen Dyane Confort 1982 - Citroen BX 1.9 TZI - Citroen Visa Club ‘87 - Peugeot 205 ACE - Citroen BX 16 TRS AUT - Citoen Acadiane 1986 - Peugeot 306 - Citroen LN ‘77 - Fiat Bravo
Inderdaad een leuke verassing bij de CE. De tijd tussen het laatste nummer van het oude jaar en het nieuwe nummer van het nieuwe jaar is altijd al wat lang, maar nu heb ik hun dat alweer vergeven.
Mooie artikelen ook weer daarin. Kopen mensen
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
ik wacht tot het hier in de bus valt.
zal wel ergens volgende week worden. Duurt hier altijd wat langer.
Dit is toch het laatste nummer van vorig jaar. nl jrg 11 nr 6. Of heeft C.E. een andere jaartelling? Maar wel graag binnen 14 dagen betalen.
De achterstand van vorig jaar hebben ze in ieder geval behoorlijk weg gegewerkt. Een schitterende uitgave overigens. Bedankt C.E.
patje74 schreef:Vandaag is hij weer in de bus gevallen, er zit een prachtge kalender bij! Op de voorplaat van de kalender staat een machtige GS Birotor te pronken, heerlijk!
dat wat er naast staat is ook leuk
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat een heerlijk nummer weer! Mooie kalender zeg. En wat denk je? Zegt mijn vrouw: die ID Break of die Ami zou ik graag willen hebben! Krijg nou t*ten, de meeste mensen halen hun neus op voor een Ami. Vrouwen…..ik leer ze nooit begrijpen (en dat wil ik ook niet).
Dus: iemand nog een leuke Ami gespot? De BX die ik op het oog heb vind ze nog steeds niet interessant namelijk.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
bij mij lag hij ook in de brievenbus vandaag leuk stuk over de sm
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
xm'metje schreef:patje74 schreef:Vandaag is hij weer in de bus gevallen, er zit een prachtge kalender bij! Op de voorplaat van de kalender staat een machtige GS Birotor te pronken, heerlijk!
dat wat er naast staat is ook leuk
Zij kijkt wel errug van aaaaa. Heeft de auto misschien schade linksvoor?
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Wat een schitterende kalender.
Wie weet welk vliegtuig er achter de TA staat?
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Gevonden!
Gegoogled op het nummer F-BBDA. Wonderlijk dat je zo eigenlijk alles kunt vinden.
Het is een Douglas C-54.
Pasagiersvliegtuigen uit die tijd zijn zo mooi!
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03