Vandaag :
- “Voitures françaises de collection” nr 112 : 15 Six découvrable AEAT (1950), voor € 9,95 ; model met geopende kap.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Vergelijk dit model
eens met dit model
.
Zoek de 10 verschillen!
Ik vind het feit dat mijn modellen historisch correct moeten zijn zwaarder wegen dan het gegeven dat ik fel anti-roken ben.
Ik heb derhalve voor de ZX RallyeRaid uit de Paris-Dakar-reeks decals gemaakt van een bepaald sigarettenmerk en die op mijn model geplakt.
Nu de clou: ik heb drie setjes gemaakt, en omdat alles goed ging heb ik twee setjes over.
Voor de eerste twee forummers die reageren, tegen kostprijs (=drie euro incl. porto)
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
robb schreef:Vergelijk dit model
eens met dit model
.
Zoek de 10 verschillen!
Ik vind het feit dat mijn modellen historisch correct moeten zijn zwaarder wegen dan het gegeven dat ik fel anti-roken ben.
Ik heb derhalve voor de ZX RallyeRaid uit de Paris-Dakar-reeks decals gemaakt van een bepaald sigarettenmerk en die op mijn model geplakt.Nu de clou: ik heb drie setjes gemaakt, en omdat alles goed ging heb ik twee setjes over.
Voor de eerste twee forummers die reageren, tegen kostprijs (=drie euro incl. porto)
Is dit een heruitgave van de Solido ZX in 1: 18? Ik herken die wielen niet van mijn exemplaren. Overigens netjes gedaan met de Camel-opdruk maar ergens durf ik mijn limited edition (:?) niet aan te passen ops:
nee, nee, dit is schaal 1 op 43.
mijn 1 op 18 uit de genummerde srie blijft ook onaangeroerd in zijn doos….
Hier staan de ZX-en uit mijn verzameling.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
robb,
Graag een setje hier!!! Ik heb de ZX net besteld en komt van de week binnen.
Alvast dank!
Vandaag aangeschaft :
- “Nos chères camionnettes d’antan” nr 45 : U23 “Grands Moulins de Paris”, voor € 11,95.
CitroenAZU schreef:robb,
Graag een setje hier!!! Ik heb de ZX net besteld en komt van de week binnen.
Alvast dank!
De vraag is groter dan het aanbod, maar daar ga ik wat aan doen. Ik laat er gewoon een paar bijmaken.
Zijn er nog meer liefhebbers…....????
Maar wel even geduld want ik ben ook weer afhankelijk van de bereidwillige medewerking van een collega-hobbyist.
Ondertussen weer drie nummers gekocht vandaag :
- “L’âge d’or des voitures françaises” nr 5 : SM (1970) en SM Présidentielle (1972) (beide schaal 1/87), voor € 12,90
- “DS Collection” nr 24 : DS 19 Slough (1956), voor € 10,90
- “Collection 2 CV” nr 80 : 2 CV AZU “Mère Picon” (1958), voor € 10,50.
In dit nummer van Collection 2 CV nog steeds niets over de Gendarmerie-AZU van CitroenAZU, maar wel een artikel over de 2 CV AKS 400 van Duck-Service, met een Subaru-motor van 125 pk in het vooronder !
Over twee weken :
- DS Coll. : DS cabriolet Palm Beach Henri Chapron (1966)
- Coll. 2 CV : 2 CV AZU Shipp-Avia (1956)
c5breakhdi schreef:In dit nummer van Collection 2 CV nog steeds niets over de Gendarmerie-AZU van CitroenAZU, maar wel een artikel over de 2 CV AKS 400 van Duck-Service, met een Subaru-motor van 125 pk in het vooronder !
heeft er al iets over een 2cv pick-up ingestaan?
Tom Duckpower schreef:c5breakhdi schreef:In dit nummer van Collection 2 CV nog steeds niets over de Gendarmerie-AZU van CitroenAZU, maar wel een artikel over de 2 CV AKS 400 van Duck-Service, met een Subaru-motor van 125 pk in het vooronder !
heeft er al iets over een 2cv pick-up ingestaan?
volgens mij wel maar is allemaal frans dus begrijp niet alles maar ben al een paar keer een pick up tegen gekomen
van deze toevallig:
Klik (de mijne)
Tom Duckpower schreef:van deze toevallig:
Klik (de mijne)
nope dit is de tom pick up
citroenc2 schreef:Tom Duckpower schreef:van deze toevallig:
Klik (de mijne)nope dit is de tom pick up
jups, maar die komt als het goed is nog in dat blad te staan
vandaar
Tom Duckpower schreef:citroenc2 schreef:Tom Duckpower schreef:van deze toevallig:
Klik (de mijne)nope dit is de tom pick up
jups, maar die komt als het goed is nog in dat blad te staan
vandaar
ok
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
c5breakhdi schreef:
In dit nummer van Collection 2 CV nog steeds niets over de Gendarmerie-AZU van CitroenAZU, maar wel een artikel over de 2 CV AKS 400 van Duck-Service, met een Subaru-motor van 125 pk in het vooronder !
Aha bedankt weer. Maar nu weet ik wel dat de reportages die in NL gemaakt zijn door Ettienne vanaf nu in het tijdschrift staan dus zal hiet niet zo lang meer duren denk ik…