Hallo Citroën fans,
Ik ben David. 26 jaar en woon nu in Oss vanaf eind dit jaar in Tilburg.
Ik ben de laatste weken best actief op autoforums en me op deze forum aanmelden is dan ook vrij logies.
Ik heb nog niet echt veel gelezen op deze forum maar dat gaat nog zeker gebeuren.
Dan jullie nog even laten kennis maken met mijn saxo:
Meer foto’s kan je vinden op mijn website: http://www.dylvester.tk
Onder My Saxo.
Thanks man.
Leuke velgjes heb je er ook onder.. :thumbsup :cheer1
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ja, ben ik zelf ook erg blij mee. Zijn officiele citroen velgen.
Echter orgineel zijn ze wit.
Wist ik in het begin ook niet maar later vond ik op google een saxo met witte velgen. Dus ik de mijne nog eens goed bekeken (ook aan de binnenkant) Blijkt de mijne gespoten te zijn maar als je gewoon naar de velgen kijk zie je het niet.
Mooi stukje werk van de vorige eigenaar dus.
Zegt me eerlijk gezegd niet zo veel.
Net ff op internet gezocht.
Compomotive’s zijn kwalitatief goeie velgen of niet :
Dikke saxo.. wel mooi hoor
1 min puntje van de sax. Geen hydro. Maar toch mooi karretje en welkom op t forum.
Mvg Joost
Ziet er goed uit.
Die velgen worden ook door Citroën Sport verkocht. Zeldzaam dus!
sjoosie schreef:1 min puntje van de sax. Geen hydro.
Of een voordeel. Sportieve auto’s moet sportief geveerd zijn tenzij je Activa centen hebt.
sjoosie schreef:Dikke saxo.. wel mooi hoor
1 min puntje van de sax. Geen hydro. Maar toch mooi karretje en welkom op t forum.Mvg Joost
Dankje,
Ik heb eens een bx gehad. Was niet mooi maar super fijn voor drempels. Mijn pa reed een keer achter me aan en hij zat met zijn hoofd tegen het plafond en ik lachte me dubbel achter mijn stuur.
Persoonlijk heb ik ook liever hydro.
Ik vraag me al een tijdje af of het niet mogenlijk is om een systeem te maken die drempels detecteerd en dan je auto een +_ 4cm omhoog duwd. Zou een hoop schade aan de voorbumper en katalisator schelen en veel geld.
Maar goed. Er komen nog wat veranderingen aan. Zodran die gemaakt zijn laat ik het weten.
Nogmaals bedankt.
Saxo.VTS.16v schreef:Ziet er goed uit.
Die velgen worden ook door Citroën Sport verkocht. Zeldzaam dus!sjoosie schreef:1 min puntje van de sax. Geen hydro.
Of een voordeel. Sportieve auto’s moet sportief geveerd zijn tenzij je Activa centen hebt.
Ja nou ik ben sportief, mijn auto ook maar centjes ho maar.
ZX-Cruiser schreef:Dylvester schreef:Zegt me eerlijk gezegd niet zo veel.
Net ff op internet gezocht.
Compomotive’s zijn kwalitatief goeie velgen of niet :Das goeie shit jah
Maar ik kan ook zo niets terugvinden dus ik vergis me denk ik.
Ja nu ik er over nadenk. Misschien via Match Racing.
Als je goed op de foto’s kijkt. Beter te zien op mijn website. Dan zie je aan de zijkanten onderaan, en achter op de spoiler (spiegeling in ruit door remlicht) Match Racing staan.
Weet iemand hoe ik met hun in contact kan komen? Het is een saxo race team(das duidelijk). Zie foto hieronder:
HEb je trouwens je saxo zo gekocht of heb je hem zelf opgetuigd?
Mvg Joost
sjoosie schreef:HEb je trouwens je saxo zo gekocht of heb je hem zelf opgetuigd?
Mvg Joost
Hij was al verlaagd en de banden waren al zo. Ik heb de diffuser en de veerpootbrug laten maken, en er een sport benzinedop op gezet.
Verder nog niet op de foto’s te zien:
Neon verlichting bij bestuuder en bijrijder,
Performens instrumenten Volt- en Amperemeter.
Zeer binnenkort nieuwe koplampen en luchtinlaten in de voorbumper bij de wielen.
Gr David
Hopelijk toch geen plak benzine dop?
Je weet wel wak bedoel he?
En het plastic aan je bumpers dan? Dat was ook origineel.?
Ik zit er zelf aan te denken om een bumperlip te monteren onder me bix of maybe een 16v bumper.
Mvg Joost
Ahhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeee.
Zo’n “ik wil wel maar ik kan het niet”
Neeeee, dit is een echte. Die stickers op een benzine dop zijn zo verschrikkelijk. Tuning criminele hhahahahaha.
Ok Ok das misschien overdreven maar deze is in ieder geval wel echt.
Die zwarte randen op mijn bumper bedoel je he? Dat was al, en volgens mij is dat orgineel. Het zit er strak op en ziet en goed uit. Zelf vind ik het een mooie onderbreking van de bumper. Anders wordt zo’n bumper meteen zo giganties groot.
Ja, een kleine verandering als een bumper kan meteen een blikken vanger zijn. Zoals mijn diffuser.
Het zal denk ik wel mooi staan zo’n 16V bumper onder je auto.
Als ik wil weten hoe het staat zoek ik auto’s met dat wat ik zoek. Vervolgens bewerk ik het in een foto programma om te kijken hoe het staat. Zoals deze:
(dit heb ik dus nog niet.)
Maar staat wel gaaf.