Op de achterruit van veel auto’s zitten stickers. Nou ging ik denken is dat ook gevaarlijk met betrekking tot de achterruitverwarming? Kan dat brandgevaar op leveren?
Nou we het er toch over hebben, ik ben benieuwd wat jullie op je achterruit hebben geplakt
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Re: Hoe zit dit..
Visa Ventje schreef:Op de achterruit van veel auto’s zitten stickers. Nou ging ik denken is dat ook gevaarlijk met betrekking tot de achterruitverwarming? Kan dat brandgevaar op leveren?
Nou we het er toch over hebben, ik ben benieuwd wat jullie op je achterruit hebben geplakt
kan geen kwaad, er zal eerst een draadje van de verwarming in de fik moeten vliegen, en voor dat gebeurt is is er al een zekeringetje gepetst.
en ik denk dat de ontbrandingstemperatuur van de gemiddelde sticker ver boven de temperatuur zit die de verwarming kan bereiken.
en dan is het ook nog zo dat de meeste stickers (tribals dan en zo) op de buitenkant van de ruit geplakt worden.
en op mijn achterruit zit een externe antenne van de carkit geplakt meer niet!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Als die verwarming die ruit zo heet kan stoken dat stickers in de hens vliegen, dan denk ik dat diezelfde ruit ook vrij snel uit elkaar knalt doordat deze te heet wordt.
Schijt aan originaliteit.
maar als je slim bent kleef je ze niet aan de binnenzijde over de draadjes, kan je ze achteraf ook niet stuk trekken als je de sticker wil verwijderen
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Een hekel aan stickers op de auto. Toen ik mn eend kocht zater er ook een paar garagestickers en een NL sticker op. Gelijk eraf gehaald. Zit alleen op de achterruit een sticker met de tekst die je in mn onderschrift ziet staan.
Bij de Xantia zitten 2 garagestickers erop en een NL sticker. Eén garagesticker heb ik er al af gepeuterd.