Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
BX19trs schreef:GoodOldDiesel schreef:oudelut schreef:GoodOldDiesel schreef:tja en breda ligt om de hoek…
???
Ik heb werkelijk geen idee, NWF zegt me niets?!
Ik bied het je slechts aan, mogelijk wil ik het nog wel vóór je doen als het te doen is?!Je mag hem eronderweg vissen, moeten we alleen even op harm wachten tot die weer naar het noorden vliegt om dat ding hier te krijgen
HEEEE ik probeer hier onderdelen te slijten!!!!
Emiel
Das mooi, maar waarom reageer je niet op de vraag of er een bak beschikbaar is?
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Sorry voor de late reactie, ik ben ziek, griep enzo…
De bak is beschikbaar, echter zit ik met een probleem, ik kan hem straks niet verder slopen i.v.m. ruimtegebrek dus die bak kan er op m’n werk niet uit, als iemand een idee heeft over waar deze donor heen te brengen (waarschijnlijk naar Thijs) dan hoor ik het graag, ik heb geen trekhaak en misschien dat iemand een oprijwagen/trailer kan regelen met lier, hij in momenteel impotent en kan niet meer omhoog.
Groeten
Emiel
BX19trs schreef:Sorry voor de late reactie, ik ben ziek, griep enzo…
De bak is beschikbaar, echter zit ik met een probleem, ik kan hem straks niet verder slopen i.v.m. ruimtegebrek dus die bak kan er op m’n werk niet uit, als iemand een idee heeft over waar deze donor heen te brengen (waarschijnlijk naar Thijs) dan hoor ik het graag, ik heb geen trekhaak en misschien dat iemand een oprijwagen/trailer kan regelen met lier, hij in momenteel impotent en kan niet meer omhoog.
Groeten
Emiel
Ik kan wel voor vervoer hiernaartoe zorgen.
Maar dan wil ik wel bak + blok hebben. Anders heeft het voor mij niet zoveel zin.
Test
lijkt me geen gek plan, Thijs!
Ik heb bijna alle delen eraf die ik zelf kan gebruiken, dat zal ik volgende week afronden, ik bel je dan om even wat af te spreken, goed idee?
Emiel
De DB-BN-25 is door de sloop (schaap-bron Joure) opgehaald, ik heb gesloopt wat ik kon gebruiken.
Mijn baas vond het niet langer OK om de BX op zijn terrein te houden en wou hem weghebben, ik heb hem zoveek mogelijk gesloopt en laten ophalen.
Helaas pindakaas zit de motor er nog in, maarja 50 euro en een vrijwaring ben ik rijker!
Topic kan op slot, auto is weg!
Emiel
Snif…
Jammer hoor.
Ik heb vandaag een begrafenis gehad, jij zult je ongeveer hetzelfde voelen met het verlies van deze BX.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Bedankt voor de foto! ik heb nog ff gehuild….
Emiel