citroenc2 schreef:het doet er ook niet toe wat hij heeft betaald als hij maar een auto naar zijn zin heeft
Dat ben ik absoluut met je eens, en ik vermoed dat Ijs vooral goed naar het technische aspect/metaalaandoeningen heeft gekeken, dus ik twijfel niet dat hij een goede keus heeft gemaakt.
Maar hij noemt wel nogal wat reparaties/aanpassingen op, hetgeen mij deed vermoeden dat hij echt een kratje-bier-deal had gemaakt.
Tenslotte kun je voor 400 euro in BX-land al aardig wat kopen?!
Overigens: LPG is zo’n beetje de ‘zachtste’ brandstof voor een motor; Met het juiste en tijdige onderhoud kun je met LPG zeker zoveel kilometers maken als met een diesel… En aan de pomp blijft het lachen!
Gefeliciteerd, Ijs!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
och het lijkt een hele lijst, maar het zijn bijna allemaal van die details waar je niet meer dan 10 minuten mee zoet bent
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Meende dat de 1600 I motortjes en Gas geen goede combi waren of het moet een lamda systeem zijn die erin zit.
373 vind ik een hoop KM voor een automaat… Een respectabele km stand zullen we maar zeggen…
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Ijs gefeliciteerd met deze bx!
Een automaat nog wel, dat is nog is relaxt rijden! zeker in een bx
Ben benieuwd naar de foto’s en je ervaringen met deze bx. hopelijk maak je er veel plezierige km’s in
Totaal aantal Berichten: 278
- C3 Pluriel C3 Pluriel
Hey hey,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst….dat je veel plezier mag beleven!!!
Wilfred
———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/
Harm schreef:och het lijkt een hele lijst, maar het zijn bijna allemaal van die details waar je niet meer dan 10 minuten mee zoet bent
Precies, auto rijd zonder een vervaald dashboard knopje ook wel. Maar ik wil alles goed voor elkaar hebben!
Ik schrok ook wel wat van kmstand maar auto doet absoluut niet vermoeden dat er bijna 4 ton mee is gereden. En tuurlijk heeft de auto wel wat gebruikssporen maar alles valt te maken en het is voor mij een goeie basis.
Ik zoek nu overigens hoofdsteunen achter en een witte spoiler, iemand?
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hoofdsteunen heb ik niet voor je Erik. Wel heb ik welgemeende felicitaties voor je. het is je weer gelukt om een witte te vinden, en dan nog wel met automaat!
Veel suc6 met haar.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Van harte, Erik
LPG + automaat is een wereldse combinatie bij een BX! En dan nog in de mooste kleur: wit!!
Die km-stand is peanuts. Er zijn LPG-BX’en bekend met veel meer kilometers. En het gaat veel meer om het onderhoud dan om de kilometers vind ik.
Er rijdt in Breda nog steeds een 19 TRS automatic LPG rond met 640.000 kilometer.
Ik ben benieuwd naar de foto’s, zelfs vóór de poetsbeurt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
hogervp schreef:Hoofdsteunen heb ik niet voor je Erik. Wel heb ik welgemeende felicitaties voor je. het is je weer gelukt om een witte te vinden, en dan nog wel met automaat!
Veel suc6 met haar.Patrick
Patrick, Blij weer een reactie van je te zien! Wit is dan mijn lievelingskleur, het word inmiddels mijn motto
Gefeliciteerd! Toch weer een witte BX gelukkig, ben benieuwd hoe hij eruit ziet als je ermee klaar bent! 4 ton voor een LPG BX klinkt mij vooral als ‘veul’ in de oren, ik heb dan ook totaal geen verstand van LPG…
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ijs schreef:hogervp schreef:Hoofdsteunen heb ik niet voor je Erik. Wel heb ik welgemeende felicitaties voor je. het is je weer gelukt om een witte te vinden, en dan nog wel met automaat!
Veel suc6 met haar.Patrick
Patrick, Blij weer een reactie van je te zien! Wit is dan mijn lievelingskleur, het word inmiddels mijn motto
Ik ben het van harte met jou en Wouter eens, een witte BX rulezzzzz! Tja, jammer dat ik vorige week te lang heb gewacht met kiezen, anders had ik een 16 TRS automaat aan de haak geslagen. Het BX virus borrelt wel moet ik zeggen.
Wie weet, ooit?
Je mag in ieder geval weer lekker aan de bak met je BX.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Heeey
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
lekkere kilometerstand, dan weet je dat ie wat aankan he
en LPG roeleert!! ben heel benieuwd naar de foto’s
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
fijne auto erik..k heb ff gereden enne de auto rijdt lekker. mja met een automaat vind ik dat er wat mist. Maar das mijn mening. Tis natuurlijk niet een gti , auto ziet er goed uit.. voor zover ik kon zien weinig roest
Deze bx word weer bekend als “die witte bx”
Oja en erik die radio bouw ik in deze keer..
Re: Ijs zijn TZi Automaat!
Ijs schreef:Vandaag aangekocht:
Citroen BX 16 TZi Automaat op LPG! (Alweer WIT ) 373 000 Km
=============================================
Proficiat met deze aankoop!!! TZi automaat LPG moet wel relaxed zijn.
De kleur is natuurlijk ook perfect. Zelf heb ik ook nog een witte Cannes.
Deze is nog witter dan die van jou (raamstijlen en dorpels).
Heeft als bijnaam “La Dame Blanche”.
Succes met het opknappen, enne ...............komop met die foto’s!!!11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik wil hem trouwens ook wel keer in echt zien
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!