René van Maren schreef:BX…Xantia…hij wil gewoon een C5
En dan kom je bij een C3 uit!!
Ach, da’s wel mooier!
Nee, die flikkert hij er uit!
Nu neemt hij een Echte!
Goed besluit!
René van Maren schreef:Nee, die flikkert hij er uit!
Nu neemt hij een Echte!
Goed besluit!
ops: heeft nu het hele topic gelezen…
Een echte? dan zou ik voor een C(3x2) gaan. Of gewoon nog eens zoeken naar een leuke recente Xant.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
En zoals je al zegt Marten zijn er genoeg goede Xantia’s voorhanden die echt niet teveel in onderhoud hoeven kosten, en de afschrijvingskosten heb je dan voor een groot deel gehad. Maar als iemand persé een C5 wilt, dan vooral doen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
M&M schreef:Gut ... iemand wil een C5 , en ja hoor , de Xantia en BX adviesen vliegen weer om de oren ...
BX? Ik heb geen BX advies gehoord. Xantia daarintegen..
PS. Hij mag nog van geluk spreken dat niemand over een 2cv,xm of ds begint!
ieksEmmu schreef:andere baan, andere auto, ook weer vrijgezel?
nee dat nog niet. Was ook niet de planning
Re: Toch een C3!
mpostma schreef:PSA schreef:Dus weer op zoek naar iets comfortabels… Opnieuw een Xantia was geen optie meer. Het is toch wel een beetje een gedateerde auto en een goed exemplaar is zeldzaam aan het worden.
Met alle respect voor je huidige keuze: zo’n C3 is een fijne auto.. Maar Xantia’s zijn toch nog wel ruim voorradig op de markt met fatsoenlijke onderhoudshistorieen? Bij de BX moet ik zo langzamerhand wel be-amen dat het lastig wordt een goed exemplaar te vinden, maar bij de Xantia is toch nog wel genoeg verkrijgbaar dat nog niet al te oud is?
Ik noem een goed exemplaar een xantia onder de 160.000 km. Minimaal een 2 liter 16v, dealeronderhouden met voldoende opties. Ga die maar eens zoeken. Dan betaal je net zoveel als voor een C5. Tja dan is de keuze zo gemaakt.
Uiteraard zijn er nog genoeg goed onderhouden Xantia’s te vinden hoor, maar dat zijn 80% 1.8 16v uitvoeringen. En die wil ik niet
mpostma schreef:René van Maren schreef:Nee, die flikkert hij er uit!
Nu neemt hij een Echte!
Goed besluit!
ops: heeft nu het hele topic gelezen…
Een echte? dan zou ik voor een C(3x2) gaan. Of gewoon nog eens zoeken naar een leuke recente Xant.
Recent wordt lastig, de laatste Xantia’s komen uit 2001. Bijna weer 6 jaar oud
Zo dan de deal is rond bij de dealer. De C3 mag weer terug naar zijn oude huisje en er komt een C5 voor terug en dan wel een:
C5 Break 2.0i 16v exclusive automaat LPG-G3.
Fotootje: