Gefeliciteerd.
Dat soort km-standen zijn idd goed haalbaar, mits je het onderhoud maar goed bijhoudt. Verder veel plezier ermee. Ik ben benieuwd hoe deze auto het gaat uithouden.
Ben vandaag even op pad geweest en weer wat spullen gekocht
Automaatbak olie
Pioneer boxen 130 watt voor, 240 watt achter.
Nieuwe pitten voor koplampen, philips nogwat (30 euro
)
Gister gehaald
Olie + oliefilter + luchtfilter + brandstof filter + bougies
Vandaag gedaan:
Bougies vervangen
Luchtfilter vervangen
Luchtfilterhuis vervangen (zat een scheur in, had nog 1 liggen )
Dashboard verlichting gemaakt
GTi stuur gemonteerd
Bekleding schoongemaakt
Beginnetje aan het poetsen
nieuwe lampen gemonteerd
Ook nog een nieuwe slang besteld van olievuldop naar luchtfilter
Ook nog naar de garage geweest van de Kentenplaathouder, bleek dat bij 250 000 er een spiksplinternieuwe motor is in gekomen. Motor heeft dus 120 000 gelopen, vond het al zo vreemd; want hij klinkt niet moe !
Ijs schreef:
Ook nog naar de garage geweest van de Kentenplaathouder, bleek dat bij 250 000 er een spiksplinternieuwe motor is in gekomen. Motor heeft dus 120 000 gelopen, vond het al zo vreemd; want hij klinkt niet moe !
Sapperloot, dat zijn nog ‘s leuke verrassingen!
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
oow dan kan je nog 2 ton
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ijs schreef:(...) Ook nog naar de garage geweest van de Kentenplaathouder, bleek dat bij 250 000 er een spiksplinternieuwe motor is in gekomen. Motor heeft dus 120 000 gelopen, vond het al zo vreemd; want hij klinkt niet moe !
Goede koop man !
Schijt aan originaliteit.
Gefeliciteerd Erik, met je “nieuwe” BX. Automaat, dat moet wel lekker rijden.
Ik heb nog wel 2 hoofdsteunen achter voor je liggen.
Ijs schreef:Ook nog naar de garage geweest van de Kentenplaathouder, bleek dat bij 250 000 er een spiksplinternieuwe motor is in gekomen. Motor heeft dus 120 000 gelopen, vond het al zo vreemd; want hij klinkt niet moe !
kijk dat scheelt ... want 373K is toch wel erg veel voor een 1.6 motortje op LPG ...
netjes
Citroën D Special 1970
OscarTZDTurbo schreef:Ijs schreef:Ook nog naar de garage geweest van de Kentenplaathouder, bleek dat bij 250 000 er een spiksplinternieuwe motor is in gekomen. Motor heeft dus 120 000 gelopen, vond het al zo vreemd; want hij klinkt niet moe !
kijk dat scheelt ... want 373K is toch wel erg veel voor een 1.6 motortje op LPG ...netjes
km stand zegt echt niks een vriend van mij heeft een benz die ruim 7 ton heeft gelopen op lpg en rijdt nog steeds het zijn niet altijd diesels die km maken
ja hehe een mercedes is ook wel wat anders dan een citroen hoor spuit 12 ....
maar goed genoeg voordat het weer discussies oplevert
Citroën D Special 1970
OscarTZDTurbo schreef:ja hehe een mercedes is ook wel wat anders dan een citroen hoor spuit 12 ....
en waar slaat dat nu weer op
JHD schreef:Gefeliciteerd Erik, met je “nieuwe” BX. Automaat, dat moet wel lekker rijden.
Ik heb nog wel 2 hoofdsteunen achter voor je liggen.
Van het lichte velours? Zo ja mag je ze wel meenemen! 10tje?
citroenc2 schreef:OscarTZDTurbo schreef:ja hehe een mercedes is ook wel wat anders dan een citroen hoor spuit 12 ....
en waar slaat dat nu weer op
Ah ja joh, zo ken ik idd ook wel mercedessen met die km standen. Dat een bx nieuw de helft kost is natuurlijk wel ergens terug te vinden, maar zoals men zegt…met het juiste onderhoud..
Zonet overigens me pioneer boxen ingebouwd..=D 130watt voor /280 watt achter. LPG verbruik was iets minder Heb 1 op 7,3 gereden Ik ben denk ik toch een beetje teveel de GTi gewend.
op zicht is 7.3 niet slecht als je uit gaat dat een 16 op benzine rond de 1 op 10 doet en bij de pomp blijft het lachen maar je heb best kans als je langere stukken rijd en het onderhoud heb gedaan dat hij zuininger wordt
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Bx spoiler wit
Hoi!!
Ik heb eventueel nog wel een witte spoiler voor je liggen, niet doorgezakt of kapot.
Wel met een bijgewerkt krasje, 10 euro en hij is voor jou!
Greetz!!
Veel succes met je bx (heb zelf ook een 16TZI aut., rijdt lekker maar wel sloom vergeleken met een 19TZI break aut….)
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
citroenc2 schreef:op zicht is 7.3 niet slecht als je uit gaat dat een 16 op benzine rond de 1 op 10 doet en bij de pomp blijft het lachen maar je heb best kans als je langere stukken rijd en het onderhoud heb gedaan dat hij zuininger wordt
1 op 10 op benzine voor een 1600 monopoint is wel aardig bedroevend hoor. 1 op 11-12 lijkt me realistischer ook met een automaat.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005