Deelder DVD
wyedema
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 278

- C3 Pluriel C3 Pluriel
Gepost: 29 oktober 2004 12:28 AM

Ik zag bij de V&D een DVD van Deelder liggen (ik weet de naam v/d DVD even niet)

Enfin op de achterkant staat een CX afgebeeld. Nu vraag ik me af of die CX ook op de DVD zelf staat.

Wilfred

———————————————————
http://www.yedema.dds.nl/

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 29 oktober 2004 03:08 AM
  [ # 1 ]

Toevallig gisteren een stukje over die dvd gelezen en er staan stukjes van Jules Deelder met zijn Citroëns op als extra en een Citroën-commercial.
Dus… mocht iemand die stukjes met Citroën digitaal hebben. Ik hou me aanbevolen voor mijn site.

Profiel  

Gepost: 04 november 2004 03:59 PM
  [ # 2 ]

Ik heb de DVDeelder thuis, was destijds op de site van Citroën NL te bestellen.
Staan een aantal korte fragmenten op dat JD uit zijn CX 25 GTI T2 stapt.
(13-FB-RV) Mooie auto, aubergine met cassis leer erin. Verder heeft ie nog een zwarte GTI T2 (PK-63-LL) die volgde zijn op een duitse brandweerwagen totall loss gereden CX 25 GTI automaat op (TN-06-DF). Alleen de PK-63-LL heeft ie denk ik ergens op geslagen staan want daar zie ik em niet vaak meer in rijden. Laatste keer dat ik em tegenkwam was ie bijrijder in een Golf cabrio.
Alleen de auberginekleurige staat overigens op de DVD.

Ook staat er een commercials op van de C5.

gr. MArtijn

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 04 november 2004 09:49 PM
  [ # 3 ]

Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX. Terwijl ze dat toch wou doen als persoonlijk ass. Na heel lang zeuren mocht ze een klein stukje rijden op een rustig stuk weg maar verder niet

Peter

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 04 november 2004 10:13 PM
  [ # 4 ]

Prachtig ! Laughing

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Gepost: 14 november 2004 07:41 PM
  [ # 5 ]
Peteryed schreef:

Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX. Terwijl ze dat toch wou doen als persoonlijk ass. Na heel lang zeuren mocht ze een klein stukje rijden op een rustig stuk weg maar verder niet

Peter

Is dat ergens op een website te bekijken? lijkt me wel leuk om te zien.

Sowieso alles van Deelder over zijn CX’en is gaaf natuurlijk.

gr. MArtijn

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 03 december 2004 02:49 AM
  [ # 6 ]
Peteryed schreef:

Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX.

Ja dat is wel het stomste wat je kan doen met je mooie CX, een domme muts als milene de la haye erin laten rijden Wink

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 15 december 2005 08:32 PM
  [ # 7 ]
ZX1.4i schreef:
Peteryed schreef:

Tja deelder en zijn CX das echt mooi. Ik heb ooit eens een aflevering gezien milene de la haye p.a.(of hoe je het maar schrijft). Waarin zij persoonlijk assistent was van Deelder, echter dit hield op toen ze in de auto stapten. Zij mocht niet rijden in zijn toen nog Zwarte CX.

Ja dat is wel het stomste wat je kan doen met je mooie CX, een domme muts als milene de la haye erin laten rijden Wink

Ja dat zou verboden moeten worden!!!

Test

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook