Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
ach, met een paar honderd euro ben je klaar (4, 500).
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Daan88 schreef:dat is zo, maar je zit ook nog met keur/invoerkosten toch?
wat invoeren uit Duitsland naar Nederland kost weet ik niet!
maar de DS naar België brengen waren enkel de kosten voor haar naar hier te halen,ik betaalde ook deels het vorlopig NL kenteken om haar naar hier te rijden en dan de invoer bij de Belgische douane.
Dus
voorlopig NL kenteken: 11,5 €
naar hier halen : +/- 60 € benzine
en invoeren in België: douanekosten : 0,15 €
dus niet te veel dacht ik zo?
de SM invoeren :
huur + km’s autotrailer en bus : 371 € dacht ik
invoeren in België : 0,15 €
Van uit Duitsland,ken ik de regels niet!! maar zou je gemakkelijk kunnen terug vinden op een douanekantoor in je land en/of op het net!
greeeeeetz blooper1963;
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
oke, duidelijke info, thnx
maar dan heb je nog geen nl kenteken dus zoals jij het vertelde?
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Daan88 schreef:oke, duidelijke info, thnx
maar dan heb je nog geen nl kenteken dus zoals jij het vertelde?
neen,natuurlijk niet,maar een NL kenteken of een BE kenteken heb je voor een niet ingevoerd voertuig ook nodig! en dit aanzie ik niet als kosten,maar dan wel als gewone betalingen die je voor een aangekochte wagen in eigen land ook betaald
- CX 2200
- CX 2200
in nederland is invoeren niet zo goedkoop als de auto jonger is dan 25 jaar. je betaalt restBPM en verwijderingsbijdrage en schouwingskosten en het op naam zetten. Bij mijn digit was dat al bij al zo’n 400 euro.
25 jaar en ouder betaalt iig geen bpm meer.
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
woutersmits schreef:in nederland is invoeren niet zo goedkoop als de auto jonger is dan 25 jaar. je betaalt restBPM en verwijderingsbijdrage en schouwingskosten en het op naam zetten. Bij mijn digit was dat al bij al zo’n 400 euro.
25 jaar en ouder betaalt iig geen bpm meer.
ja das waar!! een wagen jonger dan 25 jaar,betalen wij ook 6% BTW en douanekosten op de aankoopprijs bij invoeren!! dus een 30 € in dit geval! voor de rest keuring,op kenteken zetten rijtaks,verzekering blijft hetzelfde als een voertuig aangekocht in eigen land
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een groene TZD Turbo, een bordeaux rode en een mosgroene die eigenlijk wit hoort te zijn.
- CX 2200
- CX 2200
CitroenAZU schreef:Een groene TZD Turbo, een bordeaux rode en een mosgroene die eigenlijk wit hoort te zijn.
haha, mosgroen… zo een cx hebben peter en ik vandaag ook gespot. Die moet hij maar even in het juiste topic posten….
edit: dat had ie dus al gedaan…. ops:
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Re: Bx gti aut. ‘92 org. 42000 km
ray schreef:Mooie rode gti met schuifdak,helaas niet in de buurt anders stond ze nu in mijn schuur.
Vr.pr 500 euro!Gr Raymond
Als je een aantal pagina’s terug gaat in de topic heb ik al al meerdere keren aangegeven dat we voor dit soort spots een ander topic hebben
Namelijk dit topic: Link .
Dit geld dus voor iedereen:
Houd dit topic dus schoon en plaats alleen spots die jezelf heb gezien, dus geen spots die te koop staan
In het vervolg zal er ook strenger op worden gelet en de inhoud van de bericht zullen dus ook zonder overleg worden verwijderd
Hierover zal ook geen discussie mogelijk zijn.
Vanavond veel BX’en gespot rondom Utrecht en Maarssen. Eén van de leukste was wel een zilvergrijze BX Cannes op de parkeerplaats van de MacDonald’s in Maarssen. De achterklep kwam namelijk van een BX Leader.
Aparte combinatie, zullen we maar zeggen.
Kenteken was trouwens ZH-01-FN.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
witte BX:
Dit keer niet zelf gespot, maar dit werd mij door een Franse kennis gemaild. Het gaat om een groene BX 19 TGD berline, welke o.a. in Frankrijk is geleverd (wij kennen de 19 TGD enkel als Break). Het kenteken is van het Franse leger in Duitsland. Deze BX rijdt dus rond in Duitsland en is van een Franse militair:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
blooper1963 schreef:
ja das waar!! een wagen jonger dan 25 jaar,betalen wij ook 6% BTW en douanekosten op de aankoopprijs bij invoeren!! dus een 30 € in dit geval! voor de rest keuring,op kenteken zetten rijtaks,verzekering blijft hetzelfde als een voertuig aangekocht in eigen land
Ben ik niet helemaal met je eens, immers hoeven wij in NL niet iedere keer een nieuw kenteken aan te vragen, die zit std. al bij de auto
Scheelt je toch weer 175 euro…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik denk dat ik zojuist de legergroene TD army van Thijs heb gespot (ik verwacht ook met Thijs er bij in ) . Reed rond half 12 weg bij het station in Zwolle. Een legergroene BX met zwaar doorgezakte spoiler, een zooi antenne’s en een connexxion plaat op de zijkant.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
PrutsyLJ schreef:Ik denk dat ik zojuist de legergroene TD army van Thijs heb gespot (ik verwacht ook met Thijs er bij in ) . Reed rond half 12 weg bij het station in Zwolle. Een legergroene BX met zwaar doorgezakte spoiler, een zooi antenne’s en een connexxion plaat op de zijkant.
Dat is hem, friet lucht?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!