M&M schreef:
Kost een paar stuivers maar dan heb je ook wat
Denk niet dat dat wat uitmaakt op 17 jaar oude rode Citroën lak.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
daar zal je nog raar van staan te kijken
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
de C15 is gewassen, was 2 maand geleden dacht ik ops:
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Handig zo’n forum. Helpt me eraan te herinneren dat m’n ZX z’n jaarlijkse wasstraatpoetsbeurt nog niet gehad heeft.
Geluk ligt soms in een plasje water.
Mijn nieuwe aanwinst zal morgen weer gepoetst worden, foto’s worden ook gemaakt :d
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
zal lekker rustig worden bij de Shell wasstraat…
wij gaan binnenkort van het werk uit onze auto’s helemaal binnenste buiten keren en helemaal “steriel” boenen enzo…..
totaal nutteloos t/m de lente…..in mei gaan we weer kijken of het weer het toelaat om een wasbeurtje te geven
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Ik heb afgelopen maandag ook m’n best gedaan op m’n één-punt-nulleke
Skirts&Bumpers; in kleur; half jaar geleden gestraalde en gecoate velgen
Zoo! Zwart + glim = Damn
Die velgen zijn best fout trouwens..
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Heeft die micra op de achtergrond uitslag ofzo?
Ja binnenkort ook maar weer eens poetsen. Ziet er niet meer uit op het moment. Is ook al zeker een maand geleden..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja die micra heeft last van een soort van omgekeerde waterpokken
Ennuh m’n autotje is blauw (Bleu Saphir)
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Net terug van de carwash. Afgespoten in de wasbox, gespoeld, gestofzuigd, matten geklopt en ruiten plus achteruitkijkspiegel aangevallen met glassex. Nu weer lekker okselfris dus.
Jammer dat het al te donker is, anders had ik nog wel een paar plaatjes willen schieten
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
re
ik doe de moeite niet eens meer. Als ik hem was liggen de kluiten prut binnen een paar uur weer op het dak .
Opel: Overal Plezier En Liefe
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak